24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Heeft er iemand een idee wat de levertermijn is van de TV bij de feestpromo?
Wij hebben deze op 2/12 besteld, maar de status blijft op verzending in afwachting staan.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: FeestPromo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt normaal een mail moeten krijgen van Post.nl met een track een trace en je moet daarna een afspraak maken voor levering. Misschien gebruikt je Telenet account een andere email adres.
postvak in en spam folder van onze beide mailboxen gecontroleerd maar zonder resultaat. Nergens een mail te vinden van PostNL
Volgens Telenet kan PostNL niet volgen en hebben ze een achterstand.
Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat de TV's gewoon niet op voorraad zijn.
Als ik namelijk iets bestel op internet en dit moet worden geleverd door PostNL is dit binnen de 2 dagen geleverd.
Hier op 21 november de feestpromo besteld ... op 4 december ontvangen.
Heb wel via de ombudsdienst Telecom navraag gedaan en dan is alles in een stroomversnelling gekomen ... het antwoord was inderdaad:
Het toestel werd op 4 december 2024 bezorgd bij de klant.
Door het succes van deze actie is het bijzonder druk en lopen leveringen soms vertragingen op. We bieden
hiervoor onze excuses aan en rekenen op het begrip van onze klanten.
Off topic.
Tenzij je u vergist hebt van datum is het beroep doen op de ombudsman in uw geval geen bespoediging geweest.
Bekijk de procedure.
Je moet eerst een klacht indienen bij Telenet. Wanneer was dat, laat ons aannemen 1 weel na bestelling. Klacht ongegrond want wettelijk moet het geleerd zijn voor 19 december.
Soit.
Na uw klacht moet je een redelijke tijd laten aan Telenet.
Je krijgt een antwoord binnen redelijke termijn waarmee je niet akkoord gaat of je krijgt geen antwoord binnen redelijke termijn. Pas dan kan je een bemiddelingsklacht indienen bij de ombudsdienst. Uw klacht bij de ombudsdienst moet vergezeld gaan van uw klacht bij Telenet en het antwoord van Telenet of de melding dat je geen antwoord gekregen hebt binnen x dagen. Als de ombudsdienst uw klacht wil behandelen krijgen jij en Telenet hiervan gelijktijdig melding van.
OFF TOPIC maar in antwoord op je bericht
Brussel, 29/11/2024
Betreft: klacht ingediend bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie
Geachte mevrouw,
Uw aanvraag tot bemiddeling, ontvangen op 29/11/2024, heeft mijn volledige aandacht weerhouden. Uw klacht is op volledigheid nagetrokken en ontvankelijk verklaard.
Ik maakte uw dossier over ter onderzoek aan de betrokken operator(en). Ik wens te verduidelijken dat de Ombudsdienst volledig onafhankelijk is van Telenet Group.
De Ombudsdienst heeft de operator(en) verzocht om binnen een termijn van 10 dagen een standpunt in te nemen. Ik zal vervolgens nagaan of dit standpunt aanvaardbaar is. Nadien zal u hierover door onze dienst worden ingelicht, waarbij u de kans zal worden geboden om te reageren op de voorgestelde oplossing.
De inningsprocedure voor eventuele betwiste kosten wordt door de operator opgeschort. Dit betekent dat alle niet-betwiste kosten steeds tijdig moeten betaald worden.
In bijlage vindt u een uittreksel van het procedurereglement. U kunt het volledige procedurereglement ontvangen op eenvoudig verzoek of raadplegen op www.ombudsmantelecom.be.
VERVOLG:
Brussel, 05/12/2024
Betreft : Mededeling standpunt operator(s)
Geachte mevrouw,
Het bedrijf heeft mij zijn standpunt medegedeeld in het kader van uw dossier. Mag ik u vragen hiervan kennis te
nemen ?
Standpunt van Telenet Group:
Het toestel werd op 4 december 2024 bezorgd bij de klant.
Door het succes van deze actie is het bijzonder druk en lopen leveringen soms vertragingen op. We bieden
hiervoor onze excuses aan en rekenen op het begrip van onze klanten.
Ik veronderstel dat dit standpunt voldoet aan uw verwachtingen en dat uw klacht op basis hiervan kan worden
afgesloten.
Zonder tegenbericht voor 15/12/2024 zal ik uw klacht afsluiten met een minnelijke schikking.
off topic.
Herlees nog eens je eerste post, het begin. Uw bestelling is dus niet van 2 december (tenzij van 2 december 2023).
Ik heb in mijn antword één voorbehoud gemaakt: tenzij vergissing van u.
Beste 'Janne_man' - Professional Superweter en/of Ere-krak
als je toch off topic wil blijven? misschien de berichten iets meer dan alleen 'diagonaal' lezen 😅
De eerste post wat gaat over '2 december' komt niet van mij maar van 'Stoffel001' ... ik heb enkel, naar mijn eigen ervaring, geantwoord op zijn bericht .....