24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
Op 31 Mei 2023 een Samsung S23 Ultra besteld maar no na ruim 2 weken nog steeds niet geleverd.
Aan de telefoon en Whatsapp kunnen ze niet helpen.
Afwachten is het enige antwoord maar daar betaal ik niet voor, ik heb voor een telefoon betaald.
Straks is de Samsung aanbieding verlopen en heb ik geen recht meer op 200€ korting en een Galaxy Tab8 (gratis)
Is daar mee te helpen ?
mvg
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mobiel online besteld
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Advocaat Best even contact opnemen met A&C Systems NV - Bleyveldstraat 16A 3320 Hoegaarden 016 21 30 30
Zij behandelen de bestellingen. Gewoon even je klantennummer en wat je besteld hebt doorgeven en zij kunnen dit verder in orde brengen.
Hey dank je wel,
Pfft dat scheelt weer nog langer wachten, dank u wel 🙂
Het is toch allemaal iet zo simpel,
Nu ruim 3 weken verder, Klantenservice, Whatsapp and andere manieren geprobeerd maar niemand weet iets.
Van de week de bestelling laten annuleren, en nu maar hopen dat ze voor 30-6 terug betalen maar ook daar heb ik een hard hoofd in.
Na 30-06 is de aanbieding van Samsung ook voorbij om nog €200 korting te krijgen.
Echt aan me f.cking nooit niet meer een telefoon online bij Telenet bestellen.
Dit is een zaak voor https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Heb hetzelfde probleem...
Woensdag een Apple Watch besteld en betaald, nooit een bevestigingsmail gekregen en nog steeds geen Apple Watch.
Klantendienst weet van niks, onbegrijpelijk!
Belachelijke service!
Telenet failed once again.