Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Goedenavond forumleden, 

het is vanaf vandaag mogelijk om de nieuwste iPhone 11 te bestellen via de website van Telenet. 

Graag had ik willen vragen of iemand van jullie al ervaringen heeft bij het bestellen van toestellen die nog niet leverbaar zijn? 

Op de site van Telenet staat levering vanaf 20 september afhankelijk van de beschikbare voorraad. 

Als ik hem op de website van Apple rechtstreeks bestel, betaal ik 100 euro meer. Dus ik ben geneigd om hem op de Telenet website te bestellen. Op de site van Apple wordt de iPhone wel op 20 september geleverd. 

Heeft hier iemand ooit al een toestel besteld dat ging verschijnen? 

0 Likes
200 reacties
Tommy3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

😞ziet er niet goed uit dan. Ze moeten op zijn minst kunnen zeggen hoeveel mensen ervoor zijn. Heb ooit preorder gekocht bij andere winkels en daar werd steeds open gecommuniceerd hoeveelste je in de tijd staat. Dat moeten ze ons toch kunnen zeggen. 

0 Likes
YeyMuffins
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden


@Tommy3  schreef:

Ik heb op 04/10 de iPhone 11 128gb zwart besteld. Aangezien me dit een populaire keuze lijkt hoop ik dat de leveringen sneller zal gaan dan sommige hierboven beschrijven. Zijn er nog andere mensen hier die nog op deze combinatie zitten te wachten en sinds wanneer al? 



Heb deze 19/09 besteld, nog steeds geen bevestiging ofzo gekregen.

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik bestelde ook de Iphone 11 128 gb

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

op 13 september 15u dus een preorder die ik nog niet ontvangen heb

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@YeyMuffins @Dauwke069 

ik zou Telenet eens contacteren om te vragen als jullie bestelling goed is aangekomen bij hun...

0 Likes
Fritesso
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Als iemand zelfs een pre-order van 13 september nog niet heeft ontvangen dan vermoed ik dat het nog vrij lang kan duren voordat ik iets kan verwachten. 
In de tussentijd is het "verlangen" naar de Iphone flink gedaald. 

Iemand enig idee hoe ik een bestelling kan annuleren?
Via mijn telenet kan ik de bestelling zien maar niet aanpassen. 
Tevens de vraag uitgezet via Facebook messenger (maar ik verwacht een nietszeggend antwoord of de opmerking dat het niet mogelijk is).

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ja ik heb ze al wekelijks gecontacteerd en krijg iedere keer het antwoord dat ze ermee bezig zijn en ik een track & trace ga ontvangen van zodra de bestelling binnen is. Daarnaast contacteerde ik ook al de telenetwinkel waar ik het besteld heb en daar zeggen ze dat de winkel ook nog maar een zeer beperkte levering gekregen heeft van telenet. Dat ze zelf nog maar een paar iphones van 64 gb hebben kunnen laten verzenden. Ze zullen hopelijk wel al door hebben dat ik niet content ben.

0 Likes
Lara5
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb zelf 18/09 de iphone 11 128gb besteld. Daarjuist naar Telenet zelf geweest en ze zeiden dat ik naar nummer moest bellen omdat ze niet veel konden doen. Heb ik dus gedaan en de enige manier om de bestelling te annuleren en je geld dus terug te krijgen, blijkt wachten tot je de iPhone hebt ontvangen om deze dan terug te sturen en zo je geld terug te vragen... in de winkel zeiden ze dat ik gemakkelijk nog 3 weken kan wachten. 

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb gisteren een mail gekregen dat mijn bestelling verwerkt is en ik een t&t code krijg gestuurd van postnl. Weet iemand als ik nog lang moet wachten op een t&t code? Of kan dat ook nog weken duren? 

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik mag vandaag een van de gelukkigen zijn! Ik kreeg van telenet een mail dat mijn pakketje verwerkt is.

0 Likes
Dauwke069
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Cathow  ik denk dat je dit normaal tegen de dag erna moet gekregen hebben

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

@Dauwke069 oké merci! Ik hoop het maar normaal moet mijn gsm morgen of overmorgen geleverd moet worden ondanks mijn bestelling verwerkt is.. 

0 Likes
Fritesso
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Iphone 11 Black 128 GB besteld op 18 September om 19.00.
Net een email gekregen dat mijn bestelling verwerkt is. Ik zal een email met de track & trace code ontvangen wanneer het pakket klaar staat voor verzending. Ik ben benieuwd hoe snel dat zal zijn, maar al erg content dat er nu schot in de zaak komt. 

Ik hoop dat iedereen die ook nog wacht snel ook bericht krijgt dat zijn/haar bestelling verwerkt cq verzonden is.

0 Likes
Cathow
Professional Beetjesweter
Berichten: 25
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Ik heb maandag om 22 u mail van Telenet gekregen en vandaag om half 1 ' s nachts t&t. Redelijk snel dus. Mijn pakketje wordt tussen 10-14 u geleverd. Ben blij dat het er eindelijk is maar heeft te lang geduurd. 

0 Likes
Jokke2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Nieuwe iPhone 11 leveringstijden

Wanneer heb je deze besteld ? Ik op 23/09 en nog steeds niet.(zoals bij iedereen de reactie , we weten niet wanneer je het toestel gaat krijgen)

Week na mijn bestelling iPhone 64 gb black voor mijn vriendin besteld bij Apple, nog geen 24 later bij ons thuis.

 

0 Likes