24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
beste ,
Doet telenet dit jaar mee aan de iPhone 15 (pro) pre-order , hier kan ik nog niets over vinden?
groeten
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Iphone 15 pre-order
Op werk hebben ze de samsung s23 gekocht via de website maar ze waren de lader vergeten vlug eens bestellen
dat ging niet een andere collega deed ook de test ging niet had ook een toestel besteld
Een andere collega had zijn tv thuis gekregen en kon de lader wel bestellen na de bestelling nog 1 bestellen ging niet
en hij zat nog niet aan 5 stuks
Na dat toestel geleverd was werkte het weer
Later horen we dat normaal is
Het zelfde als toestel verloren gaat je moet wachten tot alles afgesloten is dan pas kan je bestellen
Je kan altijd aan vrienden vragen of in familie voor jou te bestellen
Ik heb besteld op 22/09 en in mijn mailing stond ook pas leverbaar vanaf 27/10. Volgens de klantendienst komt dit door het grote succes van de verkoop 😅
Vandaag heb ik dan van PostNL een track&trace code gekregen? Voorlopig staat het nog in afwachting van pakket, maar zou hij dan toch onderweg zijn? Hopelijk morgen goed nieuws!
Soms blijft het zelfde maar op samsung was meer korting tijdens de pre-order
Zeker bij samsung de bekende cash back aktie als je daar ook nog eens kan van profiteren
Wel zien dat telenet in de lijst staat voor cash back dat is met amazone ook veel korting maar geen cash back
Dan ziet er zeer goed uit
Hou de track&trace code goed in het oog
Bij ons de post nl altijd rond 20.00 uur
Bij mij stond ook 27/10. Gisteren ook mail ontvangen van PostNL en vandaag toestel ontvangen.
Van mij is ook onderweg! Deze namiddag geleverd hopelijk!
Mag ik vragen welk toestel je precies heb besteld?
Mag ik vragen welk toestel je precies hebt besteld?
Vandaag in de winkel veel vraag naar iphone 15 pro max 1tb maar bijna geen binnen gekregen zegde de verkoper
De rest veel plezier er mee goed om het weekend te beginnen
Tuurlijk! iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium
*** getypt vanop mijn iPhone 15 😅🤭
Was trouwens besteld op 15/09. Ik heb me hierboven vergist van datum blijkbaar 😅
Wat fijn dat je je toestel al hebt ontvangen! Maar ik heb door dat de 128gb als eerst zijn geleverd omdat de vraag bij hun het minst is. Heb zelf op 15/9 pro naturel 256gb besteld en nog totaal niks gehoord.
Moest normaal ook mijn iPhone ontvangen op 22/09 maar door vertraging bij PostNL is dit niet gelukt.
dus volgende dag dan maar, blijkt nu dat mijn adres niet correct is onvindbaar. iPhone gaat terug naar telenet, met telenet contact opgenomen.
die zeggen doodleuk we storten je geld terug en dan kan je opnieuw bestellen. 🤬 top dank u 👍 mag ik opnieuw aanschuiven in de wachtrij van bestellingen.
Het toestel zal verloren gegaan zijn spijtig te horen met de info dat weten van vorige gevallen
zal +- 1 maand duren tot je geld terug hebt en je zal er achter moeten zitten
Als dringend is kan best een toestel in een winkel kopen wel zonder korting
Ik bestelde een Iphone 15 pro max 256gb in het blauw en heb ook nog niets gehoord. Zal waarschijnlijk effectief wachten worden tot 27/10.