Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

beste , 

Doet telenet dit jaar mee aan de iPhone 15 (pro) pre-order , hier kan ik nog niets over vinden? 

groeten

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Iphone 15 pre-order

 

70 reacties
jazzzper
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Nog geen reader's digest? :-)

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Heb jij wel al een bevestigingsmail gekregen of is jouw geld enkel van je rekening gegaan zonder een e-mail te krijgen van Telenet?

WF
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb vrijdag 22/09 de Iphone 15 pro - 128 GB ( natural titatium ) besteld via de website van Telenet. Na de betaling een bevestigingsemail ontvangen met vermelding : levering VANAF 03/11/2023. Heb gelijk mijn bestelling geannuleerd. Wacht nog op antwoord . Oneerlijke reklame … op de bestelpagina staat vermeld : Zolang de voorraad strekt ! Blijbaar heeft Telenet geen voorraad …. had beter eerst dit forum gelezen 🤨

Hilde123
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ja ik heb een bevestigingsmail ontvangen en hierin staat dat hij vanaf 27/10 zal worden geleverd 

Hilde123
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Hoe kan je annuleren?

jazzzper
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Nog geen reader's digest? :-)

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb vrijdag 15/09 de iPhone 15 pro 128gb in blauw besteld. Ik heb zelfs nooit een bevestiging gehad of een andere email met een leveringstermijn. Alleen weet ik dat mijn geld van mijn rekening is gegaan. De klantendienst kan me ook niet eens helpen. Elke medewerker geeft een ander antwoord. De één vindt het raar dat ik nog geen enkele mail heb gehad, de ander zegt dat het wel normaal is. Ik ga hier sws mee verder naar andere instanties om klacht in te dienen. Enige vorm van communicatie mag wel.

jazzzper
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! Nog geen reader's digest? :-)

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Heb jij wel al een bevestigingsmail gehad van je bevestiging of ook totaal niks?

WF
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Ik heb het mailformulier van Telenet gebruikt. Als je opzoekt : herroepingsrecht Telenet, krijg je deze pagina ( zie foto hieronder ).

Het vermelde telefoonnummer van Telenet  is niet in gebruik !!! Dan maar via het mailformulier. Heb hierop een email ontvangen van Telenet met onderwerp :  je krijgt snel antwoord van ons.

IMG_0493.png

 

Classicmini
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Vandaag met Telenet gebeld na een half uur krijg je een magere sorry, wat een leuke klanten ervaring zeg.

Via Whatsapp daar krijg je dan te horen je krijgt u geld pas terug als het toestel terug bij ons in het magazijn is aangekomen. waarom moet ik wachten op mijn geld tot zij het product terug hebben, dat ik nooit in ontvangst heb genomen? maar goed lesje geleerd, koop niets meer via telenet. 

Lars_vl97
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Heb je intussen al een update moegen ontvangen? Ik heb zelf een 15 pro max in het zwart in bestelling staan, maar nog niets vernomen. Ik meen mij te herinneren dat er vorig jaar veel sneller uitgeleverd werd.

__PRESENT

Hilde123
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

In de bevestigingsmail staat er beschikbaar vanaf 27/10, dus afwachten.

Hilde123
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Vorig jaar heb ik ook tot 21/10 moeten wachten 

Lars_vl97
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

Vorig jaar had ik hem op 2 weken na pre order, vandaar dat ik mij nu afvroeg of er al gelukkigen waren 😊

shiva
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

heb jij de iPhone al ontvangen?

Ketse1989
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

1 x iPhone Pro Max 256gb BLUE TITANIUM besteld op 19-09 nog niet ontvangen

1 x iPhone Pro 128gb NATURAL TITANIUM besteld op 23-09 en afgelopen zaterdag geleverd via PostNL

DavefromBE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your second party!

Pre-order nog mogelijk bij Telenet voor iPhone 15?

In de praktijk is nu toch gebleken dat zo lang de eerste niet geleverd werd, ik er geen 2e kon bestellen en nu na levering dus wel weer...

Ook al beweren ze dat dit niet waar is??????

Ze beloven ook duizendmaal het probleem door te geven aan "de achterliggende dienst" die dit dan zou moeten oplossen, maar daar hoor je nooit iets meer van en daar gebeurt dus ook helemaal niets...

Iemand enig idee hoe lang de levertijd momenteel is (want daar krijg je ook geen enkele info over (na bestelling)), ik zou verwachten redelijk kort, aangezien het toestel gewoon geleverd kan worden (binnen enkele dagen) bij Apple zelf???