|
26.906
netweters
|
167.143
antwoorden
|
|
22.419
vragen
|
Ik heb zaterdag rond 14u05 de nieuwe iPhone 18 pro Max besteld. Ik heb dit voor de eerste keer bij Telenet gedaan vanwege de korting. Als je bij Apple besteld krijg je een geschatte datum, maar is dat bij Telenet ook? Maw weet iemand wanneer ik mijn iPhone kan verwachten
Daar kunnen wij hier niet op antwoorden, daarvoor moet je bij Telenet zijn. En de levertijd zal afhangen van de beschikbaarheid en wanneer ze daar binnen komen.
De pre-order bij Telenet gaat eigenlijk rechtstreeks via apple.
Je hebt veel geluk want de preorder is deze keer redelijk traag, hun hele stock was zelfs rond eind zondag nog beschikbaar. De kans is 100% dat je dat rond 18/19 september gaat krijgen.
Als ze de toestellen op stock hebben komt het toe op 18 sep
De andere webshop geven die dag als levering op
Zou er meer dagen rekening houden bij Telenet
Hou je spam map goed in de gaten
De levering gebeurt via post nl
Ook besteld klokslag 14u maar akelig stil nu… nog geen track & trace bij PostNL… komt wel goed!
Vroeger heeft een collega 1 besteld
Vanaf het toestel bij Telenet op de website stond heeft hij besteld
Elke dag kijk te hij 2 per dag , vanaf de lancering 4 dagen later had hij het toestel thuis
Een andere collega op werk hoorde van hem van de aanbieding en bestelde ook 1 maar heeft een maand moeten wachten
Waar het aan ligt is nooit duidelijk is type of kleur geen idee
Je moet geluk hebben dat weten we aan de feedback dat de mensen hier geven en geduld soms
hm.. Hier ook een preorder gedaan van een 512 zilver iPhone 18 pro op 12 september, maar niets van indicatie gezien of ontvangen ivm mogelijke levertermijn.
Iemand ondertussen al iets ontvangen (bevestiging of de telefoon zelf :o)?
Precies wel regelijk goed op stock bij andere shops...
Op zaterdag om 14u meteen pre order gedaan. 18 pro 256gb bordeaux. Nog geen verzendbevestiging ontvangen...