24775
netweters
|
152606
antwoorden
|
20723
vragen
|
Ik wil een smartphone aankopen via de telenet site.
Dit ter vervanging van een telefoon van mijn werkgever die ik op 30/06 moet teruggeven omdat ik stop met werken.
Ik wil dus mijn nummer behouden en switchen naar een telenet abonnement (ik heb er al 3).
Kan ik er nu al een bestellen en pas op 01/07 omschakelen?
Alvast bedankt,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij Telenet zijn je toestellen die je bij hen koopt niet gekoppeld aan je mobiel abonnement. Als je er dus al Whoppa, WIGO (Home), ... klant bent, kan je dit toestel nu al bestellen & zelfs nog gebruiken met je werk simkaart.
@karelclaessens Je abonnement is ook via je werkgever neem ik aan. Om het nummer makkelijk door Telenet te laten overnemen is het beter om je nummer dat nu in een bedrijfsabonnement zit om te laten zetten naar een herlaadkaart voor je de aanvraag bij Telenet doet.
Je wil je nummer houden. Maar is dat uw nummer wel? Als dat een nummer is dat bij een contract hoort van je werkgever kan je dat toch niet zomaar uit dat contract plukken.
@louishufk schreef:
Je wil je nummer houden. Maar is dat uw nummer wel? Als dat een nummer is dat bij een contract hoort van je werkgever kan je dat toch niet zomaar uit dat contract plukken.
Vandaar dat de werkgever dat dan moet omzetten naar een herlaadkaart, als hij dat wil 🙂
Toch wel. Dat wordt voorzien.