Beantwoorden
Klerkx
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telefoon afbetalen zonder abonnement

Beste,

ik wil graag de iphone 12 pro max kopen. maar ik wil het in delen betalen gaat dit nog bij telenet en hoeveel kost het per maand? 

mvg 

22 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telefoon afbetalen zonder abonnement

In mijn aangehaalde tekst hierboven staat:

 

Je mobiel abonnement stopzetten? Geen probleem, dat kan je op elk moment kosteloos doen. Je blijft je toestel natuurlijk wel verder afbetalen.

 

Dus ik vermoed dat een abonnement afsluiten weldegelijk een vereiste is.  Je kan het wel opzeggen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telefoon afbetalen zonder abonnement

[09:19, 25-05-2021] Mobiel Surfer: Hi vraagje kan een niet telenet klant ook een mobiel kopen op afbetaling in 'n telenet center gr ....


[11:38, 25-05-2021] Telenet: Dag ........, dat is zeker mogelijk. Je kan enkel een toestel op afbetaling kopen via een Telenet-winkelpunt. Het dichtstbijzijnde winkelpunt kun je hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/. Ine

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon afbetalen zonder abonnement


@robatoras  schreef:

[09:19, 25-05-2021] Mobiel Surfer: Hi vraagje kan een niet telenet klant ook een mobiel kopen op afbetaling in 'n telenet center gr ....


[11:38, 25-05-2021] Telenet: Dag ........, dat is zeker mogelijk. Je kan enkel een toestel op afbetaling kopen via een Telenet-winkelpunt. Het dichtstbijzijnde winkelpunt kun je hier vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/. Ine


Ik citeer uit de voorwaarden van deze pagina van Telent:


Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben, op voorwaarde dat ze één of meer van volgende diensten hebben: internet, kabelabonnement, Telenet TV (uitgezonderd Play Sports GO), vaste telefonie of mobiele telefonie uit het gamma van diensten voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven (hierna: ‘Telenet-Diensten’). Een klant die enkel mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.


0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telefoon afbetalen zonder abonnement

Hey @janne_man ,

 

Je hebt hier twee zaken: "gespreid betalen" zonder klantenkorting, en de klantenkorting waar jij naar verwijst.  Ik weet niet of de algemene voorwaarden ook van toepassing zijn op "gespreid betalen".
Het zou kunnen natuurlijk.

Los daarvan lijkt het me compleet onlogisch dat Telenet toestellen aan niet-klanten zou aanbieden via afbetaling aan een kostenpercentage van 0%.  De winstmarges op die toestellen zijn uitermate klein en Telenet en/of de kredietpartner moet er toch iets op verdienen.

 

@Klerkx , laat jij ons iets weten of het gelukt was en wat de voorwaarden waren rond de vereiste van een abonnement?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon afbetalen zonder abonnement

@Steven-E 

Je doet me nadenken 😀. De Telenet centers zijn inderdaad 'gewone' winkels.

Voor het percentje van Telenet maak ik me geen zorgen. Dat is geregeld met A&C Systems NV in Hoegaarden (kan je ook zien op de webshoppagina's van Telenet).

 

 

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telefoon afbetalen zonder abonnement

@janne_man Wees maar gerust,Telenet verdiend aan die mobieltjes,klant of gene klant.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telefoon afbetalen zonder abonnement


@janne_man  schreef:

@Steven-E 

Je doet me nadenken 😀.

 


Off topic: Hopelijk deed het niet te veel pijn 🙂


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telefoon afbetalen zonder abonnement


@Steven-E  schreef

Off topic: Hopelijk deed het niet te veel pijn 🙂


Dank u voor het medeleven. Wees gerust zagemeel is gevoelloos.