Beantwoorden
gigi
Experienced Meerweter
Berichten: 242
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Tips aankoop vaste telefoon bij Telenet

Hello everybody,

Ik wil een vast telefoontoestel kopen bij Telenet dat alleen op de utp kabel van Telenet is aangesloten met een telefoonstekker. En die geen gebruik maakt van batterijen.

Liefst een telefoontoestel waarvan het volume luid genoeg is voor senioren.

Welk vast telefoontoestel  raden jullie mij aan?

Dank bij voorbaat.

Mvg,

gigi

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Ik wil een vast telefoontoestel van Telenet kopen

0 Likes
15 reacties
gigi
Experienced Meerweter
Berichten: 242
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Tips aankoop vaste telefoon bij Telenet

Thanks voor jouw antwoord. Er is momenteel een vast analoog telefoontoestel Olympia 4210 aangesloten op de Telenet modem.(Telenet modem model CH6643E)

Deze werkt goed. Het is geen oude Telenet modem. Dus staat hij ingesteld op de toon keuze optie.

Ook heb ik met mijn reserve vast analoog telefoontoestel van het merk Ranex RX 2706,waarop op de onderzijde van het toestel de keuze kan worden ingesteld op pulse of toon eens uitgetest met welke instelling mijn Telenet modem werkt. En ja je hebt gelijk. Als ik de puls toon instel dan kan ik niet bellen naar mijn gsm toestel. Als de toon optie in staat gesteld, dan kan ik wel bellen naar mijn gsm toestel. De Belgacom Maestro 280 werkt ook goed met de Telenet modem. Alleen klinkt er geen signaal in de telefoonhoorn als je die afneemt, wat wel gebeurt bij de andere telefoontoestellen.

groet,

gigi