24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
HOE AANTAL BELTONEN VERHOGEN OP VAST TEL TOESTEL?
Titel aangepast door @NV1 (Mod)| Vorige titel: HOE AANTAL BELTONEN VERHOGEN OP VAST TEL TOESTEL?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je meer beltonen wil hebben in je vaste toestel dan is dit niet mogelijk. Het is geen smartphone waar je apps op kan installeren om er meer beltonen op te krijgen. Dus de standaard beltonen die in het toestel staan daar zul je het mee moeten doen. Je kan wel altijd je handleiding raadplegen voor een andere beltoon erop te krijgen want er staan er voor geprogrammeerde in.
Grappig, 2 totaal verschillende antwoorden 😁.
Vraag is natuurlijk wat de topic starter bedoelt met "aantal beltonen":
Met zo'n lege post is de vraag niet duidelijk 🤔.
Het getuigt van een minimum aan respect om op zijn minst iets in de body van je bericht te plaatsen (en je CAPS LOCK uit te zetten), maar dat ligt misschien aan mij...
@WILLYDC Je bedoeld waarschijnlijk voor de Telenet berichtendienst de tijd kiezen wanneer je op uw voicemail komt.
Je kan volgende site eens bekijken, daar staat alles mooi uitgelegd :
https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/hoe-telenet-berichtendienst-instellen/
succes!
@sb schreef:Het getuigt van een minimum aan respect om op zijn minst iets in de body van je bericht te plaatsen (en je CAPS LOCK uit te zetten), maar dat ligt misschien aan mij...
Ik kan u daar helemaal in volgen en dus ook bijtreden.
yep met antwoordapparaat
gaat wel degelijk om aantal keer
Kort samen genomen wil je dus weten of je de bel tijd kan verlengen voor dat iemand op je antwoord apparaat terecht komt?
Heb het eens na gezocht maar zie geen optie of iets anders om de rinkel tijd aan te passen zodat je toestel langer over zal gaan voordat de beller op de Telenet berichtendienst uit komt.