24770
netweters
|
152561
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik ben van plan om een nieuwe gsm te kopen sinds de aankondiging van de Samsung Galaxy S10+
Vandaag wou ik deze eindelijk bestellen, maar als ik mij aanmeld verdwijnen plots de kortingen en moet ik de volle pot betalen.
Na enig onderzoek blijkt dat in mijn telenet bij toestelkortingen dat al mijn kortingen zijn opgebruikt, terwijl dit de eerste maal is dat ik op deze wijze een gsm koop. Als ik op de knop "bestelgeschiedenis" klik om te zien welke toestellen er reeds zijn aangekocht, staat wel degelijk dat ik nog niks heb aanschaft.
Wat kan ik hieraan doen? Ik zou wel graag nog gebruik maken van de korting en ook de gratis earbuds ontvangen voor de pre-order.
Ja ik ben meteen via mijn telenet naar de kortingspagina gegaan
Ik heb vorige week alle mogelijke stappen ondernomen, maar ze hebben mij nie kunnen helpen.
deze week ook al 3 maal gebeld (2 keer via een telenet winkelpunt) en ze weten zelf niet wat het probleem kan zijn...
@Ex-Netweter, ik vrees dat dit dan individueel voor je achterliggend onderzocht moet worden.
Heb je al eens contact opgenomen met Telenet via Facebook of Twitter? Zij kunnen je ook helpen om het te laten onderzoeken, uiteraard kan bellen naar 015 66 66 66 ook gewoon.