24796
netweters
|
152752
antwoorden
|
20735
vragen
|
Vandaag tv toestel geleverd geweest. Promo Wigo . Doch scherm vertoont barst bij het aansteken van de tv.
Klantendienst opgebeld met als antwoord . Je moet een terugname formulier invullen . Die is nergens te vinden op de site. Weet iemand raad.
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
zou het dit niet zijn?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/retourformulier-telenet-toestel/
Groeten
@louishufk dat is het idd, heb een familie lid die net hetzelfde voorhad en via deze pagina geholpen geweest om terug te sturen,
u krijg via email dan een uit printbaar adres om over de bestaande sticker te plakken met barcode die ze inscannen bij het binnenbrengen in een post punt.
Heb ondertussen het formulier ingevuld. Nu afwachten
thnks
@Ex-Netweter van zodra het verstuurd is de tv krijg je een week later Max 14 dagen later het geld terug gestort op je rekening 😉
net aan de telefoon gehangen voor iemand uit m'n familie die hetzelfde voorhad.
veel succes met je teruggave van je geld.
Hartelijk dank. Ik houd U op de hoogte
Doe ik zeker
Geld is teruggestort doch nu afwachten of ik dezelfde tv kan terug bestellen aan dezelfde voorwaarden nl €199 . Want de bedoeling was om een Wigo abonnement te nemen met als voorwaarde een TV te bekomen aan €199. Dus ik heb nu een Wigo abonnement maar geen TV. Ben benieuwd wanneer ik daar antwoord op zal hebben . Duurt nu al meer dan een maand.
@Ex-Netweter normaal kon dit, maar de actie is al verlopen, dus is het afwachten wat telenet zegt, het is jouw schuld niet dat die tv kapot toegekomen is,
eigenlijk zou je die kans moeten krijgen omdat je geen schuld hebt aan die kapotte tv die tijdens vervoer zo is geleverd...