Beantwoorden
RD2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

Heb gisteren smartphone besteld. Voor ik de betaling deed stond er dat ze beloofden dat die binnen de 2 dagen zou geleverd worden. Als ik kijk staat er nu bij mijn bestelling “wordt vast gehouden” geen idee wat dit betekend. Er staat ook nu onderaan de website dat het druk en dat de levering wat vertraagd is. Weet iemand hoelang aub ? Hoeveel langer ik moet wachten op de levering ? Smartphone was wel voorradig en reeds betaald. 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Levering smartphone

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

valt te zien welk toestel het is

  veel modellen zijn er te korte zeker de laatste modellen

door chip smartphone te kort

oude modellen zijn genoeg op stock

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

@RD2 voor bv iPhone krijgen ze maar kleine aantallen geleverd doordat dit de tactiek is van iPhone, eerst kleine aantallen leveren en zien welke succes hebben en dan extra meer bij maken van deze dat succes heeft.

heb het ook voorgehad bij een andere provider, een maand voor gelopen en gebeld enz.

die was op de site in voorraad en direct besteld, na 5 min waren ze alweer uitverkocht, na een week met dossier opmaken en blijven bellen dan toch ene gekregen, zelfde merk en opslag maar ander kleur, dat was bijzaak, met een hoesje rond zie je dat toch niet meer.

is overal beetje moeilijk met leveringen van buiten de Benelux.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RD2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

Bedankt. Maar het is een Samsung. En is nog steeds in voorraad. Begrijp er niks van 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

@RD2   Hier op Netweters kan niemand je vertellen hoe lang jouw levering zal duren. Ongeveer bij elke online bestelling die je doet bij ongeveer elke website is er een melding dat er vertraging kan zijn door Corona.

Ik zou nog niet meteen panikeren. Er kan dus wat vertraging zijn. Als het te lang duurt kan je altijd nog contact opnemen met de klantendienst.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

@RD2 , heb je betaald met Bancontact of met overschrijving, Paypal ?, kredietkaart ? Misschien is de betaling nog niet volledig doorgelopen, want "bestelling wordt vastgehouden" heb ik eerlijk gezegd nog niet zien passeren, en heb toch al redelijk wat toestellen gekocht via Telenet/toestellen.

 

Mvg,

Yves

0 Likes
RD2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

Heb betaald met bancontact via belfius. Is direct van rekening gegaan en heb dan ook mail met bevestiging van bestelling gekregen

Ex-Netweter
 

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

@RD2 , mijn ervaring met het aankopen van toestellen via Telenet is over het algemeen positief. Het enige wat ik nooit gekregen heb (bij geen enkele aankoop) is de verzendbevestiging (via PostNl), dus geen Track & Trace. Maar het toestel werd steeds na een paar dagen, met een max vertraging van een dag of 2, netjes thuis geleverd door PostNl.

 

Mvg,

Yves

RD2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

Ik heb wel de bevestiging mail gekregen. Maar nog geen factuur.Maar dat er staat dat die wordt vastgehouden vind ik zo raar. Heb ook al smartphones bij telenet besteld en nog nooit meegemaakt. Steeds op tijd geleverd geweest. Is daarmee dat ik het nu niet versta  

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat als levering smartphone niet binnen de 2 dagen is?

als een recente samsung is zal het even duren vanaf de factuur wordt aangemaakt wordt het opgestuurd dat is op alle webshops

0 Likes