24761
netweters
|
152488
antwoorden
|
20714
vragen
|
Deze voormiddag waren plots alle namen van mijn contactpersonen verdwenen. Enkel de cijfers zijn zichtbaar. Da's natuurlijk onhandig omdat ik deze niet vanbuiten ken.
Ik heb mijn simkaart er al eens uitgenomen, maar het probleem is niet opgelost. Iemand raad?
Je mag niet verwachten dat er ook maar iemand is die je gaat kunnen helpen met als enige informatie dat je een toestel hebt met een SIM-kaart in.
Welk toestel? Merk en model graag.
Waar sla je je contacten op: op die SIM of in je toestel of bij een account (Welk? Telenet, Google, Apple,...) Bij de instellingen bij je contacten zou je dat eigenlijk moeten kunnen zien.
Dag Marc,
Het is een samsung galaxy A3. Ik zet mijn contacten meestal op mijn SIM kaart. De enige contacten die nog in mijn lijst stonden, waren emailadressen die afkomstig waren van mijn gmail account.
Dank u voor de reactie!
Bij je contacten ga je best eens naar de instellingen (normaliter via het menu-knopje), daar naar 'Weer te geven contacten'. Vermoedelijk staat er nu een bolletje of vinkje bij je Gmail account. Kies daar voor 'Aangepaste lijst' en selecteer de lijsten die je wil zien. De sim kaart staat daar ook bij.
Laat je iets weten?
P.S.: IMHO is de simkaart niet de ideale plaats om contacten op te slaan. Alleen al omdat je daar alleen maar telefoonnummers kan opslaan, geen mailadressen, verjaardagen, postadressen, enz. Dat kan je bvb bij je Gmail account wel.
Je mag een antwoord dat een oplossing voor een probleem aanreikt hier altijd als dusdanig aanmerken. En een Kudootje is een steuntje in de rug voor wie je kon helpen.
Marc,
Helaas geen vinkje bij mijn gmail. Stond bij alle contacten...
Ondertussen heb ik mijn belangrijkste contacten manueel ingegeven. Ik vrees dat ik ze kwijt ben!
Toch bedankt voor de tips en de hulp.
Probeer je eens om het bolletje bij de sim kaart alleen te zetten? En dan kijken wie je allemaal ziet staan. Want zomaar verdwijnen zou eigenlijk niet mogen. Stel je voor dat het nog gebeurt... Dus beter voorkomen dan genezen.