Beantwoorden
jp1945
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

wie kan mij helpen ?? het gaat over mijn smartphon

ik bezit een smartphone HUAWEI Y5II.

Mijn probleem is het volgende : wanneer ik naar iemand telefoneer ziet mijn contact niet dat ik het ben die hen telefoneert maar wel "prive". Hoe kan ik hieraan verhelpen en er voor zorgen dat mijn naam word vermeld bij mijn contact.

JP ZELCK

e-mail : xxxx@xxx.xx

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

wie kan mij helpen ?? het gaat over mijn smartphon

Dag @jp1945,

 

Het is mogelijk dat het gaat om een instellingswijziging. Ga eens naar de app waarmee je oproepen maakt, ga dan eens naar instellingen. Daar ergens zou iets moeten staan in de aard van "Beller-id tonen". Dit zou op tonen moeten staan. Het kan zijn dat deze instelling verstopt is onder "meer instellingen".

 

Mocht dat het geval zijn en is het probleem nog niet opgelost, kan het zijn dat jouw nummer standaard op privé staat. Om dit aan te passen kan je best even contact opnemen met de Telenet klantendienst op het nummer 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.

 

@Stijn/ @Suzy kan iemand even het e-mail adres verwijderen in de originele post? Bedankt!

 

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

wie kan mij helpen ?? het gaat over mijn smartphon

Ik heb een Nexus 5X, ook Android, maar mogelijk is het bij jou iets anders.

 

Open Telefoon app > Instellingen > Oproepen  > Aanvullende instellingen > Beller-ID > Netwerkstandaard (of Nummer weergeven)

 

Mijn ervaring is dat deze instelling altijd ergens is terug te vinden onder "oproepen" oid.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes