neen, het herladen werkt niet, terug geprobeerd ook het van de stroom halen werkt niet.
heb inderdaad het netwerk kunnen splitsen en vorige woensdag tijde de CL wedstrijd keek ik in de keuken op de laptop
en stond op 2.4 heb toe een speedtest gedaan en kwam op 20Mbps, heb even overgeschakeld naar 5.0 en terug een speedtest met als
resultaat 120Mbps. Dus blijkt wel degelijk te werken.
Ik heb die F@ST modem gekregen bij het inwisselen een tweetal maand geleden wanneer mijn oude modem af en toe uitviel.
Op die modem had ik 2 telenet powerlines geïnstalleerd en die werkten. Op de nieuwe modem heb ik ze nooit werkend gekregen en omdat in mijn thuisnetwerk deze powerlines de aanmerking hadden "kunnen niet gedeactiveerd worden " vermoedde ik dat dat misschien de reden was dat de configuratie niet correct was. Heb de powerlines dus terug naar de Telenet shop gebracht en ze werden aldaar gedeactiveerd.
Mijn thuisnetwerk vertoont echter nog steeds Modem niet verbonden en 0 verbonden toestellen.
Heb mij al suf gelezen op de Netweters en langdurige chatsessies achter de rug maar het euvel blijft.