Beantwoorden
steven1977
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

1 netwerk optie in mijn.telenet.be

Ik heb een modem en een access point staand en heb deze nu via de "1 netwerk" - optie in mijn.telenet.be gekoppeld.

Helaas ziet mijn Wifi-Epson printer dit netwerk niet.

Ik heb ook al geprobeerd handmatig de SSID in te geven op de printer, maar ook zonder geluk.

In mijn.telenet.be kun je ook WPS inschakelen, maar hier krijg ik de volgende melding : 

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of wat ik nog kan proberen?

 

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

1 netwerk optie in mijn.telenet.be

1 netwerk wil enkel zeggen dat de WiFi AP's in de 2,4 en 5 GHz band dezelfde naam en beveiliging hebben.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

1 netwerk optie in mijn.telenet.be

Splits via Mijn Telenet het netwerk eens op in 2 delen (2.4GHz en 5GHz), bijv. SSID mijnnetwerk en mijnnetwerk.5GHz. Mogelijk lukt het dan wél.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

1 netwerk optie in mijn.telenet.be

Je moet het probleem waarschijnlijk gaan zoeken in je 2,4 GHz netwerk. Daar draaien de meeste WiFi printers op. Voer de juiste SSid in en ook het juiste wachtwoord. En als je een firewall hebt, kijk daar ook eens of hij de printer toelaat op je netwerk.

Never trust in Dust
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

1 netwerk optie in mijn.telenet.be

Standaard is de wps functie beschikbaar. Die wordt gedurende korte tijd geactiveerd door op de wps knop van de HGW of access point te drukken.

0 Likes