25GB extra volume niet toegekend aan Basic Internet
Dus...
Ik heb basic internet waarmee ik 150GB per maand heb.
Meestal kom ik daar goed mee toe, deze maand zag ik echter een melding dat ik nog maar 15GB had en op traag internet gezet ging worden.
Ik dacht van dan maar 25GB bij te kopen.
Echter is dit nooit bij mijn meter komen te staan.
Deze is blijven aftellen en staat nu dus op 8.
Ik heb dus die 25GB extra maar weer opgezegd en met de helpdesk contact opgenomen dat dit niet echt duidelijk is en dat ik hoop dat dit niet aangerekend wordt omdat ik het dus ook niet gebruikt heb.
Krijg ik doodleuk te horen dat ik dat wel moet betalen omdat ik het al heb opgebruikt.
Dit is echter onmogelijk, want we hebben hier thuis extra opgelet en ik zou dan plots die 25GB op twee dagen hebben opgebruikt, zeer vreemd...
Ik ben eens in de telemeter alles per dag gaan optellen en dan kom ik aan zo'n 130 dus het klopt van geen kanten.
Ik was eerst klant bij Proximus en daar deed ik dit ook nu en dan. Dit kwam netjes bij mijn verbruik te staan wat hier niet het geval is.
Als dan het hoofdvolume op was werd het extra gebruikt, logisch toch?
Hieronder is mijn meter op dit moment.
Nergens maar dan ook nergens kan ik iets zien van die 25GB.
Die heb ik simpelweg nooit gehad.
Dat lijkt me toch echt simpele wiskunde.
Het feit dat ik hier zo voor afgewimpeld wordt op de helpdesk vind ik ook echt triest.
Kunnen ze daar niet rekenen dan?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Extra volume niet toegekend