24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
vandaag nog wat tests gedaan, en niks veranderd. maar dus in de nabijheid van al de 3 de pods, nagenoeg full speed. Dus dat lijkt i.o
Wel was vannacht mijn 'smart' aqara hun uitgeknald. Nog niet voor gehad. Heb hem deze ochtend geboot. Even aanzien
WIfi signaal manueel maar uit gezet op de modem ( aangezien die nog aanstaat )
Wel zie ik in mijn.telenet.be de pods niet staan ( wel de melding De netwerkgegevens konden niet worden geladen. Probeer later opnieuw )
Kijk ik in de telenet app dan staand de 3 pods er wel in, met ook gebruikers aan gekoppeld.
Er staat ergens bij de algemene info over de pods dat ze, voorlopig, niet zichtbaar zijn in 'mijn telenet'.
Voor diegene die wat meer info willen.
(Ik had zelf wel beter gevonden indien ik met de app van Plume de Pods zou kunnen benaderen.)
Inderdaad in 'mijntelenet' zie ik enkel 1 pod staan (2de niet) en enkel bij de vermelding van aangesloten toestellen. In de telenet-app is alles netjes zichtbaar.
Mijn modem heeft sinds vannacht 03:47 geen internet meer, hebben nog pods eigenaars last van dit probleem?
Neen. Misschien eens heropstarten? Ik denk dat dit niet met de pods te maken heeft.
Inderdaad, heb de modem manueel heropgestart en had terug internet.
Heb ze hier ondertussen ook mogen bestellen en geactiveerd. Werken (voorlopig) perfect, leuk om te lezen dat het WiFi 6 is, toch al klaar voor de toekomst. Zal hier regelmatig updates plaatsen, maar de installatie verliep alleszins perfect: niks op aan te merken. Misschien wel iets meer functies toevoegen in de app? Dan denk ik aan:
@Jamingo had niet hele thread gelezen (net terug van verlof), maar had ergens in begin gelezen dat het WiFi 6 zou zijn, toch niet dus helaas. Niet echt een noodzaak voor mij gelukkig.
1 van de 2 pods maakt wel ineens een toch wel best storend zoomend geluid….Is denk ik de fan want is heel warm en draait precies rond.
Even de vorige berichten hier ingehaald en staan inderdaad paar goeie dingen tussen
Ik heb 'Telenet 360° Wifi' al een paar weken in gebruik en mijn ervaringen hiermee zijn toch wel positief. Ik heb mijn bevindingen in een review geschreven. Misschien is dit wat handig voor degene die wat meer informatie over dit product willen weten.
De review kan je hier downloaden: https://filepost.io/d/2ZThAPJY2H
Na een weekje of zo na de installatie, kreeg ik een berichtje over het beter plaatsen van de pods voor een optimaler bereik. Blijkbaar wordt dat dus toch wel in overweging genomen.
hier ook van alles fout geraak niet op bepaalde dingen in mij Telenet zoals thuisnetwerk, krijg 2fde pod niet geïnstalleerd, ben er al 2 weken mee bezig