Beantwoorden
Emac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Access Point moet regelmatig herstart worden

hoi allen

 

sinds enkele weken moet ik het wifi access point herstarten daar alle verbonden apparaten geen internet toegang meer hebben. (enkel IP verder geen communicatie)

Er is niets verandert in huis, ook geen extra apparaten. 

Zijn er opties om te weten te komen wat er mis is met het extra AP. Ik kan wel nog steeds via de telenet modem internetten. Die blijft werken.

 

Groeten

Edwin 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Access Point moet regelmatig herstart worden

@Emac  als je nog garantie hebt op je AP dan kan je die omruilen bij een Telenet center. Als je dan de nieuwe plaatst en je probleem is opgelost weet je dat je niet verder moet zoeken maar als je probleem terug komt dan moet je het intern zoeken. Je kan ook eventueel een reset uitvoeren op de AP en eens zien of dat een oplossing bied. Een herstart is anders als een reset. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Access Point moet regelmatig herstart worden

@Emac probeer eens de access point terug te syncen en te herstarten, soms helpt dit.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Access Point moet regelmatig herstart worden

@patrick37

AP van Telenet is toch gehuurd of gratis en valt toch zowiezo onder garantie meen ik te weten! 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Access Point moet regelmatig herstart worden

@hondaboy  als die gratis is of gehuurd is die zeker onder garantie. Moest die aangekocht zijn heb je twee jaar garantie. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
steven1977
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

Access Point moet regelmatig herstart worden

Sedert enkele dagen heb ik het zelfde probleem.

Mijn access point valt plots weg.

Enkel herstarten is dan de enige oplossing om weer mijn wifi aan de praat te krijgen.

Zou me heel sterk verbazen dat mijn access point defect is?!? 

 

Edit : net opgemerkt dat onder mijn.telenet.be bij de modem instellingen mijn Persoonlijke wifi (private SSID) uit stond?!? Na dit weer aangezet te hebben lijkt mijn probleem weer opgelost voor nu... Vraag is natuurlijk hoe komt het dat deze uit stond? Ik gebruik wel de instelling : 1 netwerk. 

0 Likes