24775
netweters
|
152615
antwoorden
|
20723
vragen
|
hoi allen
sinds enkele weken moet ik het wifi access point herstarten daar alle verbonden apparaten geen internet toegang meer hebben. (enkel IP verder geen communicatie)
Er is niets verandert in huis, ook geen extra apparaten.
Zijn er opties om te weten te komen wat er mis is met het extra AP. Ik kan wel nog steeds via de telenet modem internetten. Die blijft werken.
Groeten
Edwin
@Emac als je nog garantie hebt op je AP dan kan je die omruilen bij een Telenet center. Als je dan de nieuwe plaatst en je probleem is opgelost weet je dat je niet verder moet zoeken maar als je probleem terug komt dan moet je het intern zoeken. Je kan ook eventueel een reset uitvoeren op de AP en eens zien of dat een oplossing bied. Een herstart is anders als een reset.
AP van Telenet is toch gehuurd of gratis en valt toch zowiezo onder garantie meen ik te weten!
Sedert enkele dagen heb ik het zelfde probleem.
Mijn access point valt plots weg.
Enkel herstarten is dan de enige oplossing om weer mijn wifi aan de praat te krijgen.
Zou me heel sterk verbazen dat mijn access point defect is?!?
Edit : net opgemerkt dat onder mijn.telenet.be bij de modem instellingen mijn Persoonlijke wifi (private SSID) uit stond?!? Na dit weer aangezet te hebben lijkt mijn probleem weer opgelost voor nu... Vraag is natuurlijk hoe komt het dat deze uit stond? Ik gebruik wel de instelling : 1 netwerk.