Beantwoorden
connected7
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Complimentendag Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Activatie nieuwe modem komt maar niet in orde

Ik heb ongeveer 1 maand gewacht op de modem die ik online had besteld, maar die kwam niet. Uiteindelijk ben ik naar telenet kantoor gegaan en heb er een gekocht. Maar nu heb ik een probleem met activeren. Normaal zou het maximaal 1 uur duren, maar er was 2 dagen geen internet. Ik heb een paar keer met het personeel gesproken en er is nog steeds niets veranderd. Heeft iemand deze situatie meegemaakt en weet hoe lang het duurde? Omdat ik niet nog een maand kan wachten.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: activatie van de modem

0 Likes
107 reacties
Mennik
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Complimentendag Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Activatie nieuwe modem komt maar niet in orde

Ik zit dus zelf ondertussen al een week zonder echt internet (gelukkig geeft de modem nog een zeer zwak wifree signaal),kwam ik gisteren bij mijn ouders, hadden ze vorige week een mail gehad voor hun perfect werkende digicorder (een AD2200) binnen te brengen voor een nieuw exemplaar.  Ik heb dit door mijn eigen miserie maar afgeraden en gezegd dat ze de mails gewoon moeten negeren. 

 

Ik snap echt niet dat ze nog vragen voor digicorders binnen te brengen waar niets mis mee is terwijl ze al niet kunnen volgen. En dit heeft niets te maken met de uitrol van docsis3.1 aangezien dit allemaal achter de modem ligt. 

 

Beste telenet stop met jullie zelf in de **bleep** te werken door mensen hun digicorder te laten binnen brengen. Gooi de prioriteit op modems voor mensen zoals ik binnenkort echt een maand zonder internet zitten.  Werkende apparatuur vervangen mag GEEN prioriteit zijn als jullie al niet kunnen volgen met nieuwe apparatuur te registreren 

 

Ex-Netweter
 

Activatie nieuwe modem komt maar niet in orde


@Mennik  schreef:

Ik snap echt niet dat ze nog vragen voor digicorders binnen te brengen waar niets mis mee is terwijl ze al niet kunnen volgen. En dit heeft niets te maken met de uitrol van docsis3.1 aangezien dit allemaal achter de modem ligt. 


Klopt niet, live-tv kanalen werken via DVB-C en dat zit wel vóór de modem.

Maakt trouwens niet uit, bedrijven voeren steeds een businessplan uit dat de business (= inkomsten) moet verhogen over een periode van meerdere jaren.

Als Telenet 100% van de Digicorders wil vervangen tegen het jaar X (introductie EuroDOCSIS 4.0), dan zal dat meerdere jaren duren. Dan moeten per maand Y Digicorders vervangen worden om de doelstelling te halen. Doelstelling niet gehaald betekent dat het businessplan mogelijks vertraging oploopt. Dat zal een bedrijf steeds proberen vermijden.

Dat 1% van een paar miljoen klanten wat moeilijkheden heeft of wegloopt, maakt niet uit. Als het voor 99% goed gaat en daarbij nog 10% daarvan overstapt naar duurdere abonnementen is er voor de business niets aan de hand.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie nieuwe modem komt maar niet in orde

Dat zullen e-mails zijn die automatisch verstuurd worden die houden geen rekening met kleine  problemen

foutje kan gebeuren als alles in orde zullen er weer acties zijn

0 Likes