Beantwoorden
Hendrik1958
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde

Op 23 mei ontving ik 2 x 360 pods ( de modem waren ze vergeten). Vandaag 30 mei heb ik nog steeds problemen met 1 van de pod. Deze wordt niet gedetecteerd door de modem. Als wat ik zelf kan doen is uitgeprobeerd zoals modem herstarten, 5 minuten stroomloos, pod 5 minuten uit de stekkerdoos, enz... Meermaals de support diensten gebeld ( waar ik tot 30 minuten moest wachten en nog eens zoveel aan de lijn hing). Er werd een dossier opgestart met de achterliggende diensten. Daar heb ik nog steeds geen reactie of daad van gezien. Vandaag nogmaals contact gehad en men heeft een telefonische afspraak geboekt met support (dat meer kan doen in de behandeling van het probleem). Die zouden mij terug bellen tussen 14:00 H en 18:00 H. En juist ik heb niemand gehoord. Voor een bedrijf van die grote, is dit onwaardig zo een slechte service. Wil je weten of men nog werkt aan het dossier, moet je bellen. Je krijgt wel een Casse nummer maar kan zelf niks opvolgen. Betaal eens 7 dagen te laat dan krijg je een herinnerings kost op de rekening. Ik ben klant van het moment dat telenet starten, maar dit is service 0 (nul) wat al te lang bezig is zonder gevolg. Blijkbaar betekend de klant niks meer bij telenet

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: 360 Pods

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde

@Hendrik1958 

Zoals je wel gelezen zal hebben zijn er grote problemen met de activeringen door het nieuwe IT systeem wat er is gekomen. Goed dat is nu niet echt een excuus maar toch is dit de oorzaak van de problemen.

Dat ze je niet hebben gebeld is niet netjes of ze het vergeten zijn geen idee maar netjes is wat anders. Beste is eens terug te contacteren en toch vragen want hier gaan we ook niet weten hoe het is met je dossier bij de achterliggende dienst. Die oplossing dienen hun echt aan jou te geven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hendrik1958
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde

Heeft het niet te maken met tekort aan volk i.p.v. een nieuw systeem? Ik heb altijd servicedeck gedaan bij de spoorwegen en dat systeem moest dag na dag een update krijgen waarom het nog open stond ( 37.000 gebruiker met hun software en hardware dus alles)😉

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde

@Hendrik1958 

Alles speelt een rol , nieuw systeem , te kort aan mensen , vele dossiers die te behandelen zijn en vooral dat laatste stapelt zich wel een beetje op hé. 

Maar zoals ik al eerder zei toch beste contact zoeken en vragen hoe het is met je case.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ErwinC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde

Ik ben als sinds 20 april aan het wachten.
De 2x pods werken niet, ik krijg mijn eigen wifi SSID niet (niet op de modem niet, op de pods) en de poorten blijven potdicht ondanks ze op de modem zouden openstaan (volgens de laatste technieker).
Al 2 techniekers over de vloer gehad, 9 telefoontjes gedaan, telkens 30~45 minuten aan de lijn, wordt dikwijls automatisch afgebroken op het uur, ze bellen niet terug,
Iedereen probeert en prutst maar wat, maar werken doet het nog steeds niet.
Na anderhalve maand wachten, toch maar eens een klacht bij de ombudsdienst neergelegd. Niet dat het zal helpen aangezien er niemand bij Telenet lijkt te werken die er effectief wat aan kan doen.

0 Likes