Activering Telenet 360° Wifi-pod niet in orde
Op 23 mei ontving ik 2 x 360 pods ( de modem waren ze vergeten). Vandaag 30 mei heb ik nog steeds problemen met 1 van de pod. Deze wordt niet gedetecteerd door de modem. Als wat ik zelf kan doen is uitgeprobeerd zoals modem herstarten, 5 minuten stroomloos, pod 5 minuten uit de stekkerdoos, enz... Meermaals de support diensten gebeld ( waar ik tot 30 minuten moest wachten en nog eens zoveel aan de lijn hing). Er werd een dossier opgestart met de achterliggende diensten. Daar heb ik nog steeds geen reactie of daad van gezien. Vandaag nogmaals contact gehad en men heeft een telefonische afspraak geboekt met support (dat meer kan doen in de behandeling van het probleem). Die zouden mij terug bellen tussen 14:00 H en 18:00 H. En juist ik heb niemand gehoord. Voor een bedrijf van die grote, is dit onwaardig zo een slechte service. Wil je weten of men nog werkt aan het dossier, moet je bellen. Je krijgt wel een Casse nummer maar kan zelf niks opvolgen. Betaal eens 7 dagen te laat dan krijg je een herinnerings kost op de rekening. Ik ben klant van het moment dat telenet starten, maar dit is service 0 (nul) wat al te lang bezig is zonder gevolg. Blijkbaar betekend de klant niks meer bij telenet
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: 360 Pods
- Labels:
-
360° Wifi