Beantwoorden
JariMiers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Airplay op Smart TV werkt niet (volgens LG UPnP )

weet er iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen (UPnP is actief)?

 

 

beschrijving hier onder.

 

Q .Airplay/ Homekit werkt niet.    26/12/2019 23:12

Bij het toevoegen van mijn tv aan de homekit krijg ik de foutmelding "onjuiste code" net na ik deze code heb ingevoerd of de QR code gescand heb veranderd de code op mijn tv. Dit is net hetzelfde bij Airplay.. Dit is super frustrerend omdat dit 1 van de hoofd redenen was om deze te kopen. Beide apparaten hebben ook de laatste software en zijn natuurlijk verbonden op hetzelfde internet netwerk (anders zou deze ook niet in de lijst staan natuurlijk). Ik heb ook bepaalde internet instellingen op mijn Iphone Xs gereset en mijn Smart TV helemaal gereset. Kan dit opgelost worden met een software update?

 

 

A .RE :Airplay/ Homekit werkt niet.     27/12/2019

Beste Jari, Bedankt voor uw bericht. De TV beschikt over AirPlay 2 en niet over Homekit. We adviseren om uPnP in te schakelen op uw modem en te controleren of dit verbetering brengt. Uw provider kan vertellen hoe dit moet. We zijn benieuwd of dit verbetering brengt. We wachten op uw antwoord. Met vriendelijke groet, Karan Customer Service Representative LG Electronics Benelux

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Airplay op Smart TV werkt niet (volgens LG UPnP )

Modem only met eigen router of HGW (Telenet modem/router). Bij de laatste kan je UPnP inschakelen via 'mijn telenet", mijn modem, geavanceerde instellingen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JariMiers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Airplay op Smart TV werkt niet (volgens LG UPnP )

deze staat al aan..

 
 
 
 
0 Likes