24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik heb enkele maanden geleden mijn eerste wifi-booster gekregen. Ondanks dat er staat dat deze "eerste wifi-booster" gratis is, krijg ik toch elke maand een aparte aanrekening van €2,00? Al drie maand achter elkaar telefoneer ik met de helpdesk dat deze onterecht aangerekend wordt. Telkens krijg ik een correctie, maar elke volgende maand opnieuw krijg ik dan toch weer een nieuwe rekening van €2,00. Zijn er nog klanten die dit probleem hebben?
Ik heb bij mijn moeder een AP geïnstalleerd. Dat is ook haar eerste en enige "WiFi booster". Als ik me niet vergis, dan heeft ze daar enkel 5 euro transportkosten op moeten betalen.
@karlcrevecoeur dan neem je best opnieuw contact op met de klantendienst. Dit moet niet enkel gecrediteerd worden (door het fout aanrekenen) dit moet achterliggend worden rechtgezet. Neem anders eens contact op met Telenet via Facebook of Twitter, dat is ook een optie. 😉
Hoi Suzy, bedankt voor je snelle antwoord.
Heb nu eens een email gestuurd naar Telenet.
Misschien helpt dit. Telefonisch komt het dus blijkbaar niet in orde....
Zodra ik antwoord krijg, laat ik het hier weten....
Twee dagen na mijn mail naar de klantendienst heeft deze laatste zelf contact opgenomen met mij. We kwamen er samen bij uit dat het inderdaad een achterliggend probleem moest zijn en dan meer softwarematig dat deze aanrekening elke maand opgestuurd werd met de post. Temeer omdat mijn andere aanrekeningen per mail gaan. De klantendienst beloofde om er opnieuw achteraan te gaan. Afwachten nu maar...
En daar gaan we weer. Op 18/12/2019 opnieuw een rekening in de bus voor mijn "eerste en enige wifi power booster set". Ondanks het vorige bericht dat dit definitief opgelost zou worden??? Gewoon niet te vatten. Wederom klacht ingediend en gevraagd mij niet meer op te bellen, maar het gewoon in orde te brengen. Ik begrijp dit niet....er moet toch één bekwaam iemand zijn daar bij telenet die dit kan aanpassen in die " zogenaamde" software???