Beantwoorden
plu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Android TV vertraagt WiFi via WiFi-Powerline

sinds wij pas verhuisd zijn en ik geen mogelijk had om een utp kabel naar boven te trekken hebben we een powerline aangeschaft.Nu game ik redelijk veel en ik ondervond al dagen een vertraging tijdens het gamen.Nu naast de pc staat ook een tv met daarop een android tv box.Nu vandaag heb ik ontdekt dat als ik de android tv uitzet,het vertragen van het spel weg is.zet ik de box terug op is de vertraging er weer.ook betaal ik voor 150 mbps,terwijl ik met moeite aan 50/60 mbps raak.dus eigelijk betaal ik veel te veel en om dan nog is storingen er bij te krijgen.

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: android tv geeft storing op mijn powerline 

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Android TV vertraagt WiFi via WiFi-Powerline

Als ge via powerlines werkt dan wordt de snelheid bepaald door de kwaliteit van je electriciteitsnet en niet de snelheid van uw internet aansluiting. De snelheid zal wel nooit echt hoog zijn.

Als je een betere snelheid wilt zal je best een MOKA van Hirschmann gebruiken met daarachter een switch.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
plu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Android TV vertraagt WiFi via WiFi-Powerline

hmm,raar want ik heb de hirschman hmv 41..

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Android TV vertraagt WiFi via WiFi-Powerline

De HMV 41 is een zoals de de NUI van telenet "een kabel versterker".

De Moka of MOCA is een toestel om internet en TV signalen over een coax te sturen. dus ideaal voor Telenent omdat de modem in de buurt van de NUI moet staan. Zo kan je op een plaats waar je enkel een TV COAX heb een TV coax hebben EN een UTP internet aansluiting. Daarop kan je dan een switch aansluiten om x-UTP aansluitingen te hebben.

Hier een link naar de specificaties. De  moca wordt door verschillende verdelers verkocht.

Internet over coax adapters - Televisie - Consument - Assortiment | Hirschmann Multimedia (hirschman...


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
plu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Android TV vertraagt WiFi via WiFi-Powerline

ah ok,ja deze stond hier al dus.maar bij telenet hebben ze mij verteld dat zo een powerline AL een booster op zich was,en nu moet ik nog kosten doen voor extra versterking...toch bedankt voor de info, misschien op latere basis aankopen want nu met de verhuis zijn er andere kosten nodig 🙂

0 Likes