24757
netweters
|
152437
antwoorden
|
20705
vragen
|
Beste,
Ik probeer een deftige spel van bovenvernoemd spel te spele maar ik ervaar spelbrekende connectie problemen. Ik heb geen idee waar de oorzaak zit want als ik de gameserver ping lijkt alles ok, enkel wanneer ik traceroute uittest kom ik met volgend resultaat. Kunnen deze time-ots bij telenet liggen?
Microsoft Windows [Version 6.1.7601] Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved. C:\Users\Jezze>tracert 185.60.112.157 Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops 1 3 ms 3 ms 4 ms 192.168.0.1 2 52 ms 14 ms 13 ms 10.76.64.1 3 * * * Request timed out. 4 14 ms 10 ms 10 ms dD5E0FA6F.access.telenet.be [213.224.250.111] 5 13 ms 14 ms 54 ms 4.68.72.21 6 * * 27 ms ae-3-80.ear2.Paris1.Level3.net [4.69.168.140] 7 * * * Request timed out. 8 24 ms 29 ms 25 ms 212.73.205.158 9 26 ms 29 ms 26 ms 37.244.9.33 10 29 ms 26 ms 27 ms 24.105.31.36 11 27 ms 26 ms 29 ms 185.60.112.157 Trace complete.
Iemand die mij hiermet kan bijstaan? Kan ik best eens bellen? Zijn er zo nog problemen voorhande?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Thank you for the update!
No improvement so far with the disconnection problem on my side. Still the same number of disconnection.
Regards,
Greg
Ik heb ondertussen ook een VPN aangeschaft (expressvpn) en heb voorlopig nog geen disconnects gehad. Bedankt voor de update, tof om te horen dat er ook met Blizzard wordt overlegd.
Ik wil er toch even op wijzen dat dit zeker niet alleen een probleem is met blizzard games. Ik ken heel veel telenetklanten ( waaronder mijn broer en ik) die ook problemen hebben met mumble, een VoIP-programma.
Ik kan bevestigen dat met een VPN deze dc's bij mij ook niet meer voorkomen. Het probleem ligt dus duidelijk bij Telenet.
Hallo
hetzelfde probleem hier, enkel met Blizzard spellen. Soms 2 uur geen disconnect, soms 5 keer op een half uur.
Is er nog een update hierover?
Ik heb ook heel vaak disconnect met Wow (blizzard). Niet Blizzard spellen gaan goed en nooit problemen mee.
Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan want is nogal frusterend.
Maar als het probleem niet speelt bij een FLUO abbonement moet telenet toch relatief gemakkelijk de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen voor de particuliere abbonees?
Ik heb een FLUO abonnement, dit helpt niet. Aan de telefoon zeiden ze tegen mij dat als ik FLUO+ heb dat ik niet meer zou disconnecten, dit is natuurlijk complete onzin. Als ze je aan de telefoon niet kunnen helpen, proberen ze je gewoon een duurder abonnement aan te smeren. Zelfs als je dit probleem niet meer hebt met FLUO+, de upgrade van FLUO naar FLUO+ kost 30 euro per maand. Een vpn is goedkoper en overschakelen is veel goedkoper dus ik zie niet in waarom iemand hiervoor zou willen betalen.
Geachte,
Ik heb ongeveer dezlefde problemen als hierboven al geopperd. Maar naast het feit dat ik random disconnects krijg tijdenbs Overwatch, zit ik met een gelijkaardig probleem als ik Final Fantasy XIV speel.
In beide gevallen is het goed mogelijk om meerdere keren per dag plots de verbinding met de server kwijt te zijn. Maar telkens kan ik daarna wel onmiddelijk weer inloggen.
Ik vindt dit wel bizar want wat betreft surfen op het internet geen enkel probleem is.
Mijn pc is met de kabel verbonden aan de modem/router die door telenet zelf is gegeven ( Wireless Modem 3.0 (DOCSIS)). Ik heb ook een Whoppa abonnement.
Bij Final Fantasy XIV heb ik het inderdaad ook gehad. Die was ik vergeten.
Speelt iemand hier World of Tanks? Hebben jullie er daar last van? (Dat is het enige spel dat ik echt vaak online speel en ik heb er nog nooit disconnects bij gehad.)
Het zou me niet verbazen als het gewoon QoS settings in de HGW zijn, want deze kan je niet aanpassen op de mijn.telenet website. Normaal gezien kan je bij een eigen router deze settings (en vele andere) configureren maar om 1 of andere reden kan je op de mijn.telenet website amper dingen instellen.
Zelf had ik ook veel connectie problemen met Overwatch. Tot soms 2-3x per competitive match.
Ook had ik dagelijks meerdere connectie problemen met Citrix Receiver
Oplossing voor mij op Windows 10 met Internet Fiber 200:
Connecteren met VPN Tunnel (via Private Internet Access).
Mijn download en upload snelheid zijn iets minder, en ping in Overwatch is natuurlijk hoger (25 ipv 16), maar ik heb geen connectie problemen meer.
Ook voor de Citrix Receiver zijn alle connectie problemen verdwenen.
Verder heb ik niets aangepast.
Enkel connectie naar het internet van op mijn machine met een lokaal geïnstalleerd VPN Tunnel software.
Hope this helps
Is er nog nieuws?