Beantwoorden
Jezze
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Beste,

 

Ik probeer een deftige spel van bovenvernoemd spel te spele maar ik ervaar spelbrekende connectie problemen. Ik heb geen idee waar de oorzaak zit want als ik de gameserver ping lijkt alles ok, enkel wanneer ik traceroute uittest kom ik met volgend resultaat. Kunnen deze time-ots bij telenet liggen?

 

Microsoft Windows [Version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation.  All rights reserved.

C:\Users\Jezze>tracert 185.60.112.157

Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops

  1     3 ms     3 ms     4 ms  192.168.0.1
  2    52 ms    14 ms    13 ms  10.76.64.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4    14 ms    10 ms    10 ms  dD5E0FA6F.access.telenet.be [213.224.250.111]
  5    13 ms    14 ms    54 ms  4.68.72.21
  6     *        *       27 ms  ae-3-80.ear2.Paris1.Level3.net [4.69.168.140]
  7     *        *        *     Request timed out.
  8    24 ms    29 ms    25 ms  212.73.205.158
  9    26 ms    29 ms    26 ms  37.244.9.33
 10    29 ms    26 ms    27 ms  24.105.31.36
 11    27 ms    26 ms    29 ms  185.60.112.157

Trace complete.

Iemand die mij hiermet kan bijstaan? Kan ik best eens bellen? Zijn er zo nog problemen voorhande?

 

Alvast bedankt!

 

499 reacties
Boyca
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blizzard overwatch: connectie problemen

Leg mij dan uit hoe ik van elke match drie maal disconnect naar nul disconnects in 3 dagen ben gegaan simpelweg door de DNS. Heb je ook die alternate DNS 8.8.4.4 actief?

0 Likes
Daedie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Omdat ge een ander probleem hebt gehad dan de rest hier. 3x per match klinkt ook erg veel. De meeste van ons hier zitten volgens mij eerder aan gemiddeld 1 - 2 per uur.

 

Ik ben trouwens ook al zeer lang google DNS ingesteld op mijn PC. Maakt geen verschil.

0 Likes
Boyca
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blizzard overwatch: connectie problemen

Spijtig om te horen, kon het alvast maar aanraden om het te proberen, veel succes.

0 Likes
Tsnelders
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
My smart Valentine Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Uit ondervinding weet ik ook dat het probleem erger wordt naarmate er meer traffic op het net zit, in de middag heb ik hier bijvoorbeeld geen last van maar s'avonds durft hij toch meerdere keren uitvallen.

 

De enige andere common denominator dat ik hier zie is dat iedereen een WIRELESS MODEM 3.0 (DOCSIS) blijkt te hebben. 

 

Mijn vrienden hebben deze niet en hebben ook het probleem niet. Natuurlijk is dit een veel te kleine testscale maar misschien is het toch iets dat gecheckt kan worden?

0 Likes
Geryas
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
Laat de zon in je hart! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Blizzard overwatch: connectie problemen

Modemgewijs van telenet heb ik nu de CBN CH6643E, dus een wireless docsis 3.0, maar het probleem stelde zich ook bij de vorige modem, al kan ik mij niet meer herinner dewelke dat juist was. Het lijkt me geen hardware probleem te zijn, tenzij een of andere configuratie die van de ene naar de andere wordt overgenomen.

0 Likes
sandeiros
Freshman Beetjesweter
Berichten: 34
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Telenet is toch een bende incompetente luilakken, ik raad iedereen aan over te schakelen naar Proximus. Als ze dit probleem niet willen oplossen, pech voor hen. Deze thread gaat nergens naartoe en zal hen enkel klanten kosten. Blijkbaar is de enige optie om hen zoveel mogelijk te ambeteren. 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@sandeiros ik hoef geen 12 Mbps toch bedankt.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Aquillus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Geachte Telenet,

Het is al eentijdje geleden dat we over dit probleem niets meer hebben gehoord langs jullie kant. Is het mogelijk om toch een soort van updatye  te krijgen? Constante netwerk verbinding verbrekingen zijn niet aangenaam. Het is al zo erg geweest dat ik binnen de tien minuten al drie keer de netwerkverbinding ben verloren.

 

0 Likes
Daedie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Yo,

 

Ik heb afgelopen week een PM gestuurd naar VincentD. Eh hij heeft daarop gereplied dat ze er nog mee bezig zijn en intern testen aan het doen zijn met collega's. Maar dat hij nog niks concreets te melden had en dat zal doen wanneer dit wel zo is.

 

Ik dacht ik meld het hier even, want ik zie dat jullie onrustig worden. 😛

0 Likes
sandeiros
Freshman Beetjesweter
Berichten: 34
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Blizzard overwatch: connectie problemen

 Ik heb het enkel tegen de mensen die hier last van hebben, het verschil tussen 12 Mbps of 200 merk je toch niet in game, enkel bij downloads is dit van belang. Waarom zou ik FLUO + vpn betalen als ik voor de helft van de prijs een stabiele verbinding kan krijgen?

0 Likes
S3VR0
Experienced Beetjesweter
Berichten: 14
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Ik heb hetzelfde probleem.. Vanaf het begin al geregeld disconnects maar sinds competitive is het me zwaar beginnen storen. Placement matches 4 disconnects en toen telde die dus ook als 4 losses, ik had uiteindelijk 10 placements gedaan en 14 werden geteld, ookal reconnecte ik en wonnen we. 

 

Heb dan men router verwijderd, geen effect, poorten opengezet, firewall uitgezet, nieuwe modem van Telenet ontvangen en systeem opnieuw geinstalleerd. Allemaal zonder effect...


Kzag nu hier dit topic en besloot eens met VPN te proberen en dat werkt dus wel.. Maar wel 10 euro per maand, hogere ping en soms wat ping spikes. Ben er helemaal niet over te spreken. Ik snap ook niet waarom ze zogezegd het probleem niet kunnen vinden, als het wel werkt met een VPN (encrypteerd) dan is het toch duidelijk dat Blizzard traffic gezien wordt als P2P??

 

Hopelijk komt hier een oplossing voor want mijn huisgenoten denken ook van over te schakelen naar een andere ISP..

0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Blizzard overwatch: connectie problemen

We zijn dit inderderdaad nog verder aan het onderzoeken. We doen er alles aan om dit zo uitvoerig mogelijk te testen, hierdoor kan het even duren voordat we een nieuwe update hebben.

 

Zoals @Daedie aangaf komt er een nieuwe post zodra we hierover concrete info hebben.

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
JasperVD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Hallo,

 

Wil ook even melden dat ik hier de laatste tijd meer last van heb dan anders. Wanneer ik een VPN met mijn werk leg is er echter geen probleem.

 

mvg,

Jasper

0 Likes
ikbenben
Experienced Weetjesweter
Berichten: 39
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Ik heb de laatste tijd ook meer en meer disconnects. Ik speel Hearthstone, waar ik het bij heb, maar ook gewoon bij internetgebruik. In het begin het ik het soms 1 of 2 keer per dag maar sinds vorige week wel soms tot 10x per dag !! Het begint echt mijn voeten uit te hangen. En dan zeggen dat ik sinds maart overgestapt ben van Scarlet naar Telenet omdat ik het te traag vond....nu heb ik hier last van disconnects wat nog veel vervelender is. 

________________________________________________________
Whoppa | Devolo 1200+ wifi | Devolo 650+ Triple
0 Likes
zaj
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Blizzard overwatch: connectie problemen

al 5 jaar miserie en telenet doet alsof er niets is .... ben hier net op 20 minuten 5 keer gedisconnect in wow.

0 Likes