Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

GRATIS wifi booster in bruikleen

Mag ik eerst en vooral melden dat ik sedert het prille TELENET begin er klant van ben (dus van 1998 en ondertussen 20 jaar )

Graag had ik geweten of er en procedure bestaat om een GRATIS wifi booster in bruikleen  te reserveren ?

Of dient men gewoon naar een telenetshop te gaan?

 

 

0 Likes
24 reacties
Guicaut
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

GRATIS wifi booster in bruikleen

hallo

ik probeer al sinds 1 week een wifibooster te bemachtigen met als resultaat nergens nog een te vinden ...pas half april te bestellen via de website !!!! bedankt Telenet, ben klant al jaren....

Ik zal maar weeral wachten!!!!!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GRATIS wifi booster in bruikleen

Ja, als het zo goed als gratis is dan wordt er op gesprongen.Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

GRATIS wifi booster in bruikleen

@Guicaut

 

Geduld is een mooie deugd...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
PeterColpaert
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

GRATIS wifi booster in bruikleen

Inmiddels was de besteltermijn op de site (let wel, de tijd waarop je ze kan bestellen, niet het moment waarop ze geleverd gaan worden) al opgeschoven naar eind mei, en nu opnieuw naar eind juli.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GRATIS wifi booster in bruikleen

Ja, als het voor niets is wil iedereen erbij zijn en dan zijn er stockproblemen. Meer dan 1 miljoen klanten en als iedereen er dan eentje wil hebben???????



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirkie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

GRATIS wifi booster in bruikleen

Gatis?? Ik heb eind maart een wifibooster gevraagd in de telenetwinkel in Aalst,er werd er mij op gewezen dat ik een drietal weken moest wachten.Gisteren,na drie maanden bericht gekregen dat de booster er was.Booster gaan halen,geïnstalleerd,alles ok tot ik mijn e mails nakeek en ik van telenet een mail ontvangen had dat mijn faktuur aangepast is en er in het vervolg 1€ aangerekend word per maand voor de huur van een wifibooster.Het gaat hem niet echt om die ene euro,maar is de faktuur per maand al niet hoog genoeg,en reklame maken voor gratis booster en er dan een rekening voor sturen,kan dit wel?

0 Likes
Dirkie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

GRATIS wifi booster in bruikleen

Even rechtzetten.Heb ondertussen telefoon gekregen van een medewerkster van telenet die me gelijk gegeven heeft en beloofd heeft dat ze het zo vlug mogelijk gaat recht zetten.Bedankt toch telenet.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

GRATIS wifi booster in bruikleen

Ondertussen kan je ze online bestellen.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/waar-kan-ik-een-powerline-adapter-kopen/

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FDem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

GRATIS wifi booster in bruikleen

Gratis is toch relatief... ofwel 5 eur verzendingskosten ofwel GRATIS afhalen in de telenet winkel.  Heb dus gebeld naar de winkel en er blijkt een wachtlijst te zijn van 800?! Maar als je online bestelt krijg je het op 3 a 4 dagen?? Natuurlijk kan leveren enkel thuis mits 5 eur kosten... je kan het niet naar een telenet winkel laten sturen om af te halen... dus toch een vorm van extra kosten... en ik ben ook al klant sinds de beginjaren. 5 eur is niet veel maar de verdoken manier is niet echt top. En dit als trouwe klant.

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

GRATIS wifi booster in bruikleen

Ondertussen  in bezit van de GRATIS wifi booster set .  Wat een groot verschil met de door ons eerder aangekochte telenet wifi boosterster (prijs toen +/- 90 euro). Nu geen probleem meer met programma's te bekijken boven op onze DIGIBOX  die beneden met DIGICORDER werden opgenomen.

Aan alle Telenet internetklanten : maak gebruik van de gratis aangeboden telenet wifiboosterset !