24798
netweters
|
152773
antwoorden
|
20739
vragen
|
De gsm Redmi 9A van mijn dochter kan geen IP adres ophalen op het eigen WiFi netwerk, maar op TelenetWiFree dan weer wel.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijg je een foutmelding en zo ja, welke? Kan je eens kijken bij Instellingen > Over de telefoon of er een intern IP is? (Herstart de modem eens, kan nooit kwaad.)
Zou eens bij de wifi verbindingen gaan zien bij jullie netwerk en daar op vergeten drukken. Dan verdwijnt je netwerk en kun je weer opnieuw je netwerk zoeken. Als je die gevonden hebt dan weer opnieuw verbinding maken met het netwerk.
Als je weer die vermelding zou krijgen dan schakel eens van een ander toestel de wifi uit en zie of er dan verbinding gemaakt kan worden met het netwerk.
@patrick37 hadden we al geprobeerd maar zonder resultaat, maar heb ondertussen het probleem opgelost door de modem te resetten.
Goed dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen.
Ben dan ook zo vrij geweest om je oplossing te markeren aangezien je probleem is opgelost.
@patrick37 schreef:Ben dan ook zo vrij geweest om je oplossing te markeren aangezien je probleem is opgelost.
Raar, is de policy omtrent oplossingen veranderd? Modem herstarten is immers wat ik had aangeraden. Dit is de tweede maal dat ik op deze manier het bericht van de OP (die bevestigt dat dit de oplossing is) als oplossing zie aangeduid worden.