Beantwoorden
PassionGamerHD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

Goedemiddag,

 

ik zit al een week heel veel te proberen bij het gekende probleem: “Files Required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service.”

 

Wat heb ik geprobeerd?


- Open DNS (google)

- De oplossingen die op dit forum al stonden (DNS uit Duitsland).

- Modem al 5x volledig laten opnieuw starten.

- Vast IP via mijn Telenet

- getest met Upnp aan/uit

- Alle Youtube videos en geen enkel werkt.

- Sony en Rockstar gecontacteerd.

- Online profiel van de game verwijderd

- Gamer her geïnstalleerd.

 

Volgens sommigen is het zo dat je WiFi settings “corrupt” kunnen raken. (GTA Online gebruikt nog steeds peer to peer servers).

 

Dus zou de laatste mogelijkheid zijn:

 

Verbinden met mobiele hotspot (is me gelukt er in te raken). En dan moet ik terugkeren naar mijn huis WiFi. Maar dan slaat alles weer uit.

 

Dus is de volgende stap: Bellen naar je ISP en je IP adres laten veranderen. Ik hoop hier toch een oplossing te vinden. Het internet staat vol met mensen die dit ook ervaren na elke nieuwe content update.

 

alvast bedankt!

 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

@PassionGamerHD 

hier kan je eens kijken naar de mogelijke oplossing. Het is blijkbaar een gekend probleem en je zal niet de enige zijn die dit probleem heeft. 

 

Het gaat niks met Telenet zelf te maken hebben en je hoeft daar ook niks in aan te passen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PassionGamerHD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

Nochtans hebben anderen het wel zo moeten oplossen, door hun IP te veranderen. DNS ook geprobeerd. Maar alle opties zijn geprobeerd (meermaals) en dit blijft zo. Ik kan wel online spelen met mobile hotspot. Niet met mijn WiFi dan moet het toch bij de WiFi liggen. Vorige maandag voormiddag gespeeld naar de avond toe kreeg ik die melding.

 

Als er echt geen oplossing is zal ik moeten wachten in de hoop dat het ooit goedkomt. Toch bedankt voor uw tijd

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

@PassionGamerHDToevallig niet op smalband ????

bizar dat het tegen de avond problemen geeft, wel opmerken dat er savonds meer drukte is op het internet en in je buurt misschien de WiFi kanalen te dicht bij elkaar komen en er zo storingen opkomen, beste is altijd via UTP bedraad te spelen, WiFi is soms te zwak daarvoor, speel dit spel ook soms en merk het ook op dat de servers van gta ook veel al belast zijn en traag reageren, dat kan ook het probleem zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PassionGamerHD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

Het begon in de avond 8 dagen terug. Het is heel de dag door, ik haal met WiFi 400-500 Mbps. 

modem staat in berging, heb wel stopcontacten met ethernet poort. Maar die verbond helaas niet met console. Maar anderen die ook dit probleem hadden speelden via kabel. Heb ook 100% signaal overal door powerline adapters.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GTA Online PS5 (PS4 game) issues

@PassionGamerHDDan ligt het aan de servers van gta weer, is vakantie en er spelen meer op gta hè, en probleem is, Sony verbeterd die servers niet van de spelletjes, ze weten van het probleem maar doen er niks aan.

en dan mag je nog 500 halen van snelheid op je PS, je gaat er niet sneller mee spelen in het spel.

heb het ook al eens gehad dat die traag reageerde en ik soms een minuut moest wachten eer ik in de online versie kon, bleef maar in de wolken hangen, en dat enerveert op den duur wel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes