Beantwoorden
KellySR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen WiFi via booster op één laptop

Wij hebben 2 WiFi boosters van Telenet. Onlangs hadden we storingen bij gebruik van teams (geregeld viel internet even uit). Na contact met Telenet bleek de WiFi booster op de gelijkvloers niet goed meer te werken. We hebben dan de WiFi booster van de gelijkvloers omgewisseld met de WiFi booster op het verdiep. Sindsdien geen probleem meer met teams. 
Wat we nu wel hebben is dat 1 van onze laptops beneden geen WiFi meer vindt. Gaan we naar het verdiep dan verbindt hij direct met WiFi. Ik vermoed dus dat deze laptop verbonden is met de WiFi booster van boven. Hoe kunnen we hem verbinden met de WiFi booster van beneden? 
Met onze 3 andere laptops en gsm’s hebben dit probleem niet. Deze hebben zowel beneden als boven direct WiFi.  
kan iemand ons hiermee helpen? Bedankt Gr Kelly

Tags (3)
0 Likes
7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen WiFi via booster op één laptop

@KellySR 

Netwerk vergeten en daarna terug koppelen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen WiFi via booster op één laptop


@KellySR  schreef:

Na contact met Telenet bleek de WiFi booster op de gelijkvloers niet goed meer te werken. We hebben dan de WiFi booster van de gelijkvloers omgewisseld met de WiFi booster op het verdiep. Sindsdien geen probleem meer met teams. 


Als een apparaat niet correct werkt, los je het probleem niet op met het apparaat te verplaatsten (je verplaatst het probleem), maar met het vervangen 🤔.

Als het gehuurde apparaten zijn, moet Telenet dit kosteloos inruilen voor een werkend exemplaar.

0 Likes
KellySR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen WiFi via booster op één laptop

Beste, ik heb dan op niet onthouden geklikt (zie foto)  en nadien op verbinden. Dan WiFi paswoord ingegeven. Maar ik heb nog steeds geen WiFi. Ik heb dit gedaan terwijl laptop naast WiFi booster stond. Er staat “geen internet, beveiligd. Mvg Kelly

0 Likes
KellySR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen WiFi via booster op één laptop

Beste, de ene booster is gekocht en kan niet meer geruild worden. Gezien we al een gratis booster hebben zouden we nu een toestel moeten huren. 
Uiteindelijk is het probleem nu wel opgelost met de teams door de boosters te verwisselen. Het enige probleem is dat 1 laptop enkel verbinding maakt met de oude booster die nu boven geplaatst is maar geen verbinding maakt met de nieuwe booster (deze pas in januari dit jaar gekregen van Telenet).   Mvg Kelly

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen WiFi via booster op één laptop

@KellySR 

 

Op een gekocht toestel heb je ook twee jaar garantie. Is het defect? Omwisselen of herstellen, kosteloos.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KellySR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen WiFi via booster op één laptop

ik ben ermee naar Telenetwinkel geweest en is buiten garantie omdat toestel ouder dan 2 jaar is. Mvg Kelly

0 Likes
elektriciën
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geen WiFi via booster op één laptop

januari dit jaar gekregen van telenet en nu al 2j oud en geen garantie !? 😯

0 Likes