Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Geen diensten meer omdat modem plots kapot gaat

Sedert gisteren 4 sep 23 rond 15u plotseling geen brandende lichtjes op mijn telenetmodem ; gevolg geen internetsignaal , geen vaste telefonie en geen interactieve mogelijkheden op de tv box (ik kan wel nog alle kanalen bekijken )

Onmiddellijke aktie : reset modem....  helaas nog steeds geen lichtjes  ( er pinkt 1 oranje lichtje ) - verschillende keren nog geprobeerd om modem te resetten , helaas

Vervolgens hulplijn telenet 015/66 66 66 PROBEREN te bereiken ; exact 37 minuten !!! in de wachtrij , uiteindelijk een centralist aan de lijn gekregen die zag dat mijn modem off line stond maar  dit ook niet kon verhelpen.

Er zou ASAP een technieker moeten bij mij langs komen

De vraag : hoe kan zo een modem het plotseling begeven ? Zijn er op dit forum nog lotgenoten geweest ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Plotseling geen internet meer + geen vaste telefonie

0 Likes
3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1135
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Geen diensten meer omdat modem plots kapot gaat


@RudyV  schreef:

 De vraag : hoe kan zo een modem het plotseling begeven ? Zijn er op dit forum nog lotgenoten geweest ?


Beetje een rare vraag; elk elektrisch apparaat kan het toch plotseling begeven? Vandaag werkt je koelkast, maar morgen misschien plots niet meer.

Als je denkt dat de modem echt kapot is en je niet wil wachten op een technieker; ga dan met de modem naar een Telenet Center en ruil hem om voor een nieuwe.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Geen diensten meer omdat modem plots kapot gaat

goeie tip  - ondertussen technieker geweest en ja ...modem was kapot

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Geen diensten meer omdat modem plots kapot gaat

TECHNIEKER heeft nieuwe modem geplaatst