Beantwoorden
ThomasVerdonck
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Complimentendag De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen internet na installatie

Ik heb gisteren avond mijn modem geinstalleerd en ik kan connectie maken met mijn wifi + via kabel. Maar ik kan nergens surfen, ik kan op google iets zoeken maar verder gaan naar de site of eender welke site in plaats dan google werkt niet. Op mijn telenet staat er bij mijn producten "wordt geactiveerd", moet ik hier verder iets voor doen want ik denk niet dat de activatie zolang kan duren?

0 Likes
5 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen internet na installatie

@ThomasVerdonck Beste even terug contact opnemen met Telenet, want waarschijnlijk is er bij de activatie iets misgelopen.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Geen internet na installatie

015/66.66.66 bellen (klantendienst Telenet)

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen internet na installatie

Heb je https://selfstarter.telenet.be/ volledig doorlopen?

0 Likes
ThomasVerdonck
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Complimentendag De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen internet na installatie

Ja, nadat ik de modem heb geinstalleerd kwam er: "Je moet geen producten meer activeren" op selfstarter.telenet.be

0 Likes

Geen internet na installatie

Vreemd dat je op Google kon, ofwel was dat het (offline) startscherm in je webbrowser.

Typ eens www.wikipedia.org in de adresbalk van je webbrowser op verschillende toestellen, wacht even en noteer de foutmelding die je krijgt.

Als je geen websites op die manier kan raadplegen, zal je geen internetverbinding hebben en moet je de Telenet-klantendienst contacteren om na te gaan wat er misliep bij de activatie.

0 Likes