Beantwoorden
Gora4204
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen internet na nieuwe modem

Sinds gisteren avond geen internet meer. Deze ochtend naar de klantendienst gebeld, werd gezegd dat de modem vervangen moest worden. Nieuwe modem gaan halen maar nog steeds hetzelfde probleem. Groene wifi lichtje brand, verbinden met netwerk is mogelijk maar niets werkt. Met Lan-kabel werkt het ook niet. Op de app staat er bij mijn wifi-netwerk ‘technisch probleem’. Modem ook meerdere keren herstart.

 

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1095
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geen internet na nieuwe modem

Als je zeker bent dat de coax kabel juist in zit (degene die je moet inschroeven), dan vrees ik dat de activatie van de modem niet gelukt is.

Je bent niet de eerste met dit probleem; sinds Telenet met de migratie van hun achterliggende systemen bezig is komt dit helaas heel veel voor.

Je kan proberen of je de self-starter kan doorlopen; http://www.telenet.be/selfstarter.

Maar ik vermoed dat je opnieuw contact zal moeten opnemen met de klantendienst en vragen of ze de activatie nakijken.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Geen internet na nieuwe modem

Als je met een netwerkkabel op de Telenet-modem op https://selfstarter.telenet.be/ kan inloggen, is de modem correct aangesloten.
Wanneer je na het doorlopen van Selfstarter toch geen internettoegang hebt, zal de Telenet-klantendienst je moeten verderhelpen.