24748
netweters
|
152297
antwoorden
|
20688
vragen
|
Weeral, voor de zoveelste keer, ben de tel kwijt, dit jaar geen internet, niks. Wat gebeurt er weer. Na bellen kreeg ik te horen, ho maar we zijn aan het werken in je straat, voor een nog betere verbinding en service. Van 7u30 tot 12 u niks, nothing nada....
1/ waarom kreeg ik geen bericht dat er werken zouden komen ?
2/ Waarom moet dat zo lang duren ?
3/ Wie gaat de schade die ik geleden heb terugbetalen ?
4/ Waarom moet ik daarvoor bijna 150 € per maand betalen ?
Telenet wordt met de dag slechter en slechter. Was één van hun eerste klanten en heb jaren veel reclame gemaakt gewoon omdat ze top waren, maar de laatste jaren blijft het maar bergaf gaan, maar hun prijzen blijven ze wel heel leuk ieder jaar opslaan. Dat werkt dan ineens wel heel goed.
Ik had graag geweten waar ik ergens klacht kan indienen want dit kan echt niet meer.
Bij werken in je buurt krijg je normaal op voorhand een SMS, was bij mij toch altijd het geval. Misschien eens navragen bij de klantendienst waarom je deze niet krijgt.
Een klacht indienen bij Telenet kan eenvoudig, alle info kan je hier vinden: Ontevreden? Laat het ons weten
Heb je ne een tijdje niets vernomen of ben je niet tevreden met de oplossing, dan kan je klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.
Voor een kortstondige onderbrekening vrees ik dat je geen vergoeding gaat krijgen.
Dank voor het antwoord WG94. Inderdaad normaal krijg je bij werken in je buurt op voorhand een SMS. Er zijn dit jaar alleen al 7 of 8 " zogezegde werken geweest, wat ik hoe langer hoe meer niet meer ga geloven.2 keer kreeg ik een berichtje, 2 keer, de rest euh....
Prijzen blijven stijgen en ondertussen daalt hun geleverde service maar verder en verder. Vroeger betaalde ik graag een beetje meer gewoon omdat ze de beste waren maar nu, ze zouden hun klanten beter geld geven om nog klant te blijven.
Ondertussen klacht ingediend zowel bij hun als bij de ombudsdienst.
Het indienen bij de ombudsman is op dit moment contraproductief.
Een van de basis regels van de ombudsdienst is dat je eerst klacht moet indienen bij de provider zelf en hen tijd moet geven om te antwoorden.
@snap1704 schreef:Prijzen blijven stijgen en ondertussen daalt hun geleverde service maar verder en verder. Vroeger betaalde ik graag een beetje meer gewoon omdat ze de beste waren maar nu, ze zouden hun klanten beter geld geven om nog klant te blijven.
De prijsstijgingen zijn niet leuk, maar heb je elders ook. Over de geleverde service kan ik persoonlijk niet echt klagen, als TV & Internet klant werkt het redelijk goed (op de geavanceerde modeminstellingen na).
Als je specifieke problemen ondervindt is het ook belangrijk om tijdig conact op te nemen met de klantendienst om na te gaan of er niets aan gedaan kan worden (bvb storing op de kabel). Uit zichzelf gaan dat soort problemen immers niet weg.
Prijs stijgingen zijn er overal inderdaad en gelukkig voor hun hebben we weinig alternatieven, want andere providers zal hun naam niet noemen zijn meestal nog slechter. Tot voor 1,5 à 2 jaar geleden was ik heel tevreden met allesvan telenet. Maar dan is er daar iets of iemand aan het bewind gekomen, ik weet niet wie of wat maar excuseer, als je belt hebben de meeste medewerkers geen flauw benul over wat je praat, soms heel soms na een paar keer doorschakelen krijg je dan toch iemand aan de lijn die weet over wat je het hebt.
Ik heb bijna 2 jaar in Nederland gewoond, bijna alles om niet te zeggen alles is daar al jaren aangesloten via fiberkabel, stukken goedkoper en nooit pannes raar toch. Ben nu nog in contact met mensen daar die jaren fiberaansluiting hebben, nog nooit een panne, nooit.
@snap1704 Heb je helemaal geen internet? Ook mobiel niet? Heb je One of misschien OneUp?
Als je vind dat je veel betaald, dan misschien eens onderzoeken wat je (of heel je gezin) kan missen.
En eerst altijd even bellen naar de klantendienst en rustig uitleggen wat het probleem is. Dit doet soms wonderen... En normaal gezien bellen ze van de klantendienst je later wel op.
Het zullen dringende werken zijn daar kan telenet niets aan doen als het met gebeuren moet het gebeuren
je bent niet alleen met het probleem
Daardoor zal je tv en thuis internet niet werken de rest zal wel werken
totaal +- 76 euro geen 150 euro zo een bedrag zal met andere zaken zijn extra abo voetbal of veel sim kaarten voor volledig gezin
Een klacht of schade vergoeding krijg je niet voor deze zaken (zijn werken van nut )