Beantwoorden
Freevh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

Hey,

 

ik upload ongeveer 2 tot 3 keer per maand een video naar youtube. Vroeger ging dit zonder problemen maar de laatste 6 maanden moet ik telkens mijn modem resetten na het uploaden om terug internet verbinding te krijgen. Dikwijls valt de verbinding al weg tijdens de upload en moet in het in 2 of keer doen...

is er een max upload limiet ofzo?

 

Ik heb het al op 2 verschillende toestellen geprobeerd. 1 toestel via ethernet kabel rechtstreeks op modem en een 2de toestel via wifi (laptop). De verbinding valt steeds weg wanneer ik upload en moet telkens weer resetten...

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! 

0 Likes
5 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

@Freevh is er een max upload limiet ofzo?

 

Nee

Je kan net zoveel volume uploaden,dan je mag downloaden.

Telemeter rekent dit samen aan.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

@Freevh  Is het echt je verbinding die wegvalt? Dus dat je met geen enkel ander toestel nog op internet kunt? Of kan je nog altijd een andere site raadplegen zonder ook maar je modem of dergelijke te restten? Want er is een groot verschil tussen je verbinding die wegvalt en je upload die voor de een of andere reden onderbroken wordt. Dat laatste kan gewoon "you tube" zelf als oorzaak hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Freevh
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

Het is echt de volledige verbinding die weg valt op alle toestellen. Op mijn pc en laptop zegt hij ‘verbonden,geen internet toegang’

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

@Freevh  Ik zie niet direct waaraan het kan liggen.  De gebruikte webbrowsers zijn de laatste versies? Misschien vindt je hiertussen een oplossing.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Geen internet toegang na uploaden video op YouTube

@Freevh  schreef:

ik upload ongeveer 2 tot 3 keer per maand een video naar youtube. Vroeger ging dit zonder problemen maar de laatste 6 maanden moet ik telkens mijn modem resetten na het uploaden om terug internet verbinding te krijgen.

Dit is een vervelend probleem en kan meerdere oorzaken hebben. Eerst en vooral is het belangrijk om te weten dat wanneer één apparaat in je netwerk de volle upload ter beschikking krijgt het voor al de andere apparaten moeilijk is om hun verbinding te behouden. Sommige apparaten zullen deze verliezen of praktisch niet kunnen benutten. Echter van zodra die upload gestopt is moet alles terug normaliseren. Dat is echter niet in jouw geval.

 

Een goede QoS (Quality of Service) in je router moet het verkeer netjes verdelen om dergelijke problemen te voorkomen. Nu ken ik niet je configuratie van je netwerk maar je kan al eens proberen om gebruik te maken van een andere browser dan je nu doet. Die zal op een andere manier communiceren met de QoS. Wat hopelijk al een beter resultaat geeft.

 

Daarnaast kan het probleem ook liggen aan een (defect) netwerkapparaat bv. een oververhitting,... Maar laten we eerst die browser eens proberen. 😉


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.