24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste Netweters
Sinds gisteren heb ik problemen met de toegang tot bepaalde applicaties via sommige toestellen.
Op 2 van de 3 tablets lukt het niet om sommige apps te gebruiken
Op de andere tablet zonder problemen
Ook zo op de 2 gsms de iPhone zonder problemen
De android zonder problemen op 4/5G maar met wifi lukt het niet.
Wat kan de oorzaak zijn!?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Wifi problemen op sommige toestellen
@Coekie66 schreef:Sinds gisteren heb ik problemen met de toegang tot bepaalde applicaties via sommige toestellen.
Op 2 van de 3 tablets lukt het niet om sommige apps te gebruiken
Op de andere tablet zonder problemen
Over wat voor tablets (Android als ik je bericht lees, maar welke versie en model type) en welke apps spreken we dan?
Heb je je modem al eens herstart?
Gebruik je nog andere aparaten na de modem die invloed kunnen hebben (eigen router, access points etc)
Je kan volgende instellingen aanpassen, dus welke apps verbinding kunnen maken met uw mobiel internet of wifi:
Instellingen -> Apps -> app aanvinken die je via wifi en/of mobiel data wil gebruiken -> Datagebruik -> Mobiel gegevensverbruik inschakelen en Wifi-gebruik inschakelen.
Zo kan je kiezen via welke connectie deze app mag en kan connecteren. Misschien staat wifi af bij jou?
Beste
Verbinden via wifi staat aan
Ik kan ook mijn tv boxen niet meer verbinden via wifi
Alsook mijn bel en mijn omvormer maken geen verbinding meer met wifi.
Als in op de smartphone mijn thermostaat wil bekijken likt dit enkel via 4g en niet via wifi nochtans wifi is toegelaten ...
Tis een 360 netwerk met 2 pods en een modem
Is idd heel raar
Via wifi geraak ik zelfs niet op beompaalde app's zoals bvb bank en monizze
Wel via 4G
Ik vermoed een probleem met ipv 6,probeer eens een ipv6 test uit te voeren https://ipv6-test.com/ het kan zijn dat telenet op de achtergrond een update heeft uitgevoerd en dat dit niet meer werkt.Meestal gewoon dan de modem herstarten zou dit moeten oplossen.