24761
netweters
|
152503
antwoorden
|
20714
vragen
|
Hoi,
Ik heb via de modem geen wifi al hoewel ik de ssid op mijn toestellen zie kan ik geen verbinding maken met wifi, echter als ik de powerline gebruik heb ik wel wifi via dezelfde ssid.Ik heb de Telenet technieker aan de lijn gehad en deze heeft het probleem kunnen oplossen, echter na een tweetal uur was de wifi terug weg. Ik heb nu terug de powerline geplaatst, maar het kan toch niet dat de modem geen wifi doorgeeft.
Iemand een idee?
Hij zag in eerste instantie de 5GHz niet, wat hij al raar vondt, na wat vragen aan mij heeft hij mij de managed switch doen uitschakelen en na een harde reset heeft hij nog wat instellingen aangepast maar welke, daar kan ik niet op antwoorden
Sorry, was het vergeten bij te melden ik de switch op zijn aanraden niet teruggeplaatst, dus deze kan het probleem niet meer zijn
Zou dan eens zien via 'mijn Telenet' of je wifi aanstaat. Als dat zo is kijk dan of je nog altijd hetzelfde netwerk hebt als dat je hebt ingesteld. Moest dat niet zijn moet je niet ver zoeken maar als er nog wel hetzelfde netwerk in staat zou ik op de toestellen eens het netwerk laten vergeten bij de wifi verbinding. Dan opnieuw laten zoeken en probeer opnieuw te koppelen.
WiFi staat aan, en heb dat hier zopas geprobeerd, nieuwe naam en paswoord geprobeerd, maar niets. Krijg steeds kan geen verbinding maken met WiFi netwerk. Heb Telenet gebeld voor een nieuwe afspraak met de technische dienst voor maandag.
Laptop, IPad en iPhones