Beantwoorden
tripel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Gegevens Access Points verwijderen Mijn Telenet

hallo

ik ben nu ongeveer 3maand klant bij telenet

de wifi is .... slecht continu de wifi die weg valt

mijn modem is DOCSIS 3.1 E-ROUTER  en heb 2 AP7465CE-NT als de wifi weg valt geven de led licht je geen probleem aan dus ik vermoed dat gewoon slechte ap's 😓 zijn en het legt niet aan het internet die blijft goed gaan denk dat het eerder aan de 2.4Ghz en 5Ghz licht heb dat probleem ook gehad bij proximus 

in elk geval  heb ik nu 2 ap's van ruckus ge installeert met de controler ervan wifi is nu top 🤗

maar kan ik de gegevens van de ap's verwijderen uit mijn modem ?

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: verwijderen van wifi gegevens uit modem

 

 

telenetwifi.png

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gegevens Access Points verwijderen Mijn Telenet

@tripel 

Toestellen die niet meer in uw netwerk zitten zouden vanzelf moeten verdwijnen uit uw configuratie. Je kan altijd eens naar "mijn telenet" gaan, daar "mijn thuisnnetwerk" aanklikken en eens proberen, moesten ze er nog instaan, uw oude AP's manueel te verwijderen.

Lukt dat allemaal niet, een WhatsAppje naar de klantendienst ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Gegevens Access Points verwijderen Mijn Telenet

@tripel 

Heb zelf voor gehad dat ik 2x slechte wifi boosters kreeg. Je moet deze daarna manueel verwijderen bij in "mijn telenet "

Bij het binnen brengen van toestellen/accessoires, Altijd blaadje vragen van bewijs wat je hebt terug binnen gebracht. Met jouw gegevens, aantal toestellen en van elk toestel s/n of mac adres erop.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.