Beantwoorden
Jan85
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

Hallo,

 

Ik ben onlangs overgestapt naar Giga speedboost maar mijn internet werkt via de powerline adapters van Telenet. Heb nu te horen gekregen dat dit zo niet werkt alleen via de kabel naar de modem ?

Ik denk toch dat de meeste mensen internet hebben via de powerline adapters ? Maar wat heeft het voor zin om sneller internet te maken als dit bij de mensen niet tot aan hun computer geraakt ? zijn deze powerline adapters beter (Devolo Magic 2 Wifi Multiroom kit) voor sneller internet ? Ik hoop via deze weg aan meer uitleg te geraken want via de klantendienst van Telenet kom ik ook niet meer te weten.

 

 

Tags (1)
0 Likes
37 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@igvferAwel bezorg jij mij internet 1000/40Mps en HDtv aan 79 euro

Ze spelen dat zo fijn,dat je voor een 2 pack bijna zoveel betaalt als voor een 3 pack.

Waar zit dan het verschil in die prijs.

En daar moet ik niet voor bij de slager zijn.

BIJ TELENET.Daar brand de lamp.

https://www2.telenet.be/nl/producten/internet-en-tv/abonnementen/bestel-all-internet-en-telenet-tv/

81,59 euro voor 300/20Mbps incl HDtv.   Orange 400/40Mbps inclHDTV kost 64 euro😯

reken daar nog eens 15 euro boost bij naar 1000/40Mbps=96,59 euro voor 2 pack

Wat ik nu heb kost 99,55 euro voor 3 pack.

Kom kom Telenet is duur genoeg,hadden ze maar concurentie zoals in Nederland.

Ik heb geen keus voor wat ik wil, aan 1000/40Mbps .Of ze moeten hier glasvezel aanbieden.

Dat nog jaren kan duren.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@robatoras  Ik denk dat je het niet wil begrijpen. Een verkoper bepaalt zijn prijs PUNT. Toen ik mijn auto kocht zaten er ook opties op die mij niet interesseren maar de prijs was goed voor mij.  Ik kon dezelfde kopen voor een iets mindere prijs maar dan ontbraken ook die opties die me wel interesseren. Dan moet je kiezen. Telenet bepaalt zijn prijs of je het leuk vind of niet. En als je iemand vindt die hetzelfde aanbiedt van wat je hebt is er niemand die je belet om over te stappen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

Na 3 maand promotie.

Telenet 300/20Mbps incl HDtv.kost 81,59 euro

Orange 400/40Mbps inclHDTV kost 64 euro

Als een provider me hetzelfde bied 1000/40Mbps en beter koop(-17 euro voor veel meer zoals hierboven) ben ik weg.En als dat Orange na zoveel tijd is maakt mij niet uit,het is over dezelfde coax.Zodoende haal ik ook +930Mbps zoals nu.

Simpel. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@robatoras denk dat je verkeerd rekent, internet en tv is bij orange 49 euro, komt daar nog een verplichte gsm abbo bij, 10 euro minumum en dan nog je speedboost vanaf juli 15 euro, komt op 74 euro in totaal 😉 

net eens gekeken op https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=AX_00_00_00_00_TV


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@robatoras 

Het gras is altijd groener aan de de andere kant van de heuvel.

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@Master-MagicIk heb de prijs overgenomen van een ander fora.

Die met het Orange bericht te voorschijn kwamen.

Je kan ook Internet + boost + het goedkoopste gsm ab nemen zonder TV

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines

@robatoras dan zijn ze daar fout, want online is duidelijk de prijs te zien, je bent ook nog steeds verplicht ofwel een gsm daar te hebben of ene te nemen (abbo) weet het want heb vorige maand nog voor iemand zo abbo moeten helpen aanvragen, 

met resultaat deze maand al veel keer uitval van de modem op onvoorziene momenten.

en wifi dat niet stabiel werkt, valt uit elke nacht.

er moet daar iets veranderen willen al die problemen opgelost geraken.

 

en zoals @Ex-Netweter zei, het gras is groener aan de overkant zoals je kan lezen met die problemen wat ik er van hoor.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Giga Speedboost via Wifi Powerlines


Stel je pack samen met of zonder tv

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_00

Dat het gras groener is op een ander wordt bij elke provider uitgedrukt.

Ik zou toch willen dat Orange ook kwam met 1Gbps over coax,dan pas kun je concurreren.

Hetzelfde aanbieden.

0 Likes