Beantwoorden
MeMyselfandI
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Halen Telenet-powerlines de snelheid van ONEup?

Ben net overgegaan van pakket naar Oneup. Internet zou sneller zijn, maar aangezien ik ook powerlines van telenet heb, werd me verteld dat deze geen zin hebben aangezien internet 1 gb is en de powerlines hier niet toereikend voor zijn. Klopt dit? Zijn ze nutteloos? Ben hier een leek in 😉

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: powerline

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Halen Telenet-powerlines de snelheid van ONEup?

Als je zeker wil zijn van de snelheid kan je beter MOKA's gebruiken waar coax kabels liggen ipv via de elektriciteit leidingen te gaan.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Halen Telenet-powerlines de snelheid van ONEup?

De huidige powerlines van TN halen geen 1Gb doorvoersnelheid.

Is daarom uw abo of de powerlines nutteloos? Volgens mijn bescheiden mening niet. Als je heel eerlijk bent, heb je die 1Gb echt nodig? Zijn er dingen die niet (goed) gaan werken indien je "slechts" enkele honderden Mb doorvoer hebt?

Je kan natuurlijk de mening toegedaan zijn: ik betaal voor 1Gb dus ik wil 1Gb, ook al heb ik het niet echt nodig. Ook daar is een tegenargument voor: die 1 Gb is een maximum, maar geenszins een gegarandeerde doorvoersnelheid...

Moet je voor uzelf uitmaken natuurlijk. Wil je echt het maximum er uit halen zul je andere hardware moeten aanschaffen. Uw keuze.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.