Beantwoorden
zwingel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

Hallo; ik heb een vakantie appartement gehuurd op de blankenbergse zeedijk zonder wifi. Nu kan ik gebruik maken van de gratis wifi van telenet die op deze zeedijk aanwezig is maar het signaal is niet zo sterk.

Hoe kan ik dit versterken.

Grtjs Jef

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: wifi ontvangst verbeteren

0 Likes
6 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

@zwingel 

 

Ik vrees dat je aan een signaal dat je niet zelf beheert niks kan veranderen ...🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zwingel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

Bedankt Stefaan, dus ik ben er niets mee dat ik een usb adapter koop voor beter ontvangst op de laptop.

 

Grtjs Jef

 

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?


@zwingel  schreef:

dus ik ben er niets mee dat ik een usb adapter koop voor beter ontvangst op de laptop.


Dat kan eventueel wel iets helpen. Zeker als je kiest voor USB WiFi adapter dat is voorzien van een externe antenne.

 

Maar verwacht geen wonderen. 😉


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

Zeker niet kiezen voor een mini WiFi USB adapter omdat daar ook een mini antenne in zit.

Dichter bij de de bron (TelenetWiFree) gaan kan ook helpen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

bij een vriend zijn ouders hebben we 10 jaar geleden wifi richtantenne geplaatst was een ronde vraag niet de naam dat weet ik niet meer ,ik weet wel dat er in de tuin maar 2 plaatsen waren dat de free wifi goed was dat kan je met laptop meten de kabels ingraven was wel nog een werk (zijn ouders gebruikte de free wifi enkel om e-mail te zien WhatsApp te gebruiken ) daarvoor hadden ze geen internet nodig en zo losten ze dit op

nu zie je veel plaatsen de wifi richtantenne opduiken zeker in de stad zeker bij winkel van gratis wifi

nu heb je vele maten en vormen

 

de tips hierboven zijn niet slecht sluit een verlengkabel tussen de antenne en plak eens deze aan het raam

anders maak zelf een

https://nl.wikihow.com/Voor-weinig-geld-een-wifi-antenne-bouwen

 

 

 

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 217
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Hoe WiFree signaal versterken in vakantie appartement?

als je de usb wifi adapter, eentje met antenne of niet, aan een usb verlengkabel hangt en buiten het raam kan slingeren werkt het dikwijls beter in een bebouwde straat, en met de laptop zelf het raam helemaal openzetten kan al veel helpen !

0 Likes