Beantwoorden
Matheu
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe kan je de upload snelheid verhogen?

Hallo, ik ben recent naar een gigabit abonement overgestap alleen voor snellere upload speeds omdat het te maken heeft met mijn werk en ik veel bestanden snel moet kunnen uploaden. Mijn upload speeds zijn nu rond de 30mbps, is er enige mogelijkheid hoe ik dit kan verhogen? Of met enige methodes?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Upload speed verhogen

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan je de upload snelheid verhogen?

@Matheu  

Upload snelheden die je krijgt bij Telenet zijn niet zelf te verhogen dat is iets wat je standaard erbij krijgt. 40 Mbps upload heb je in je One up abonnement en dat zal niet hoger gezet kunnen worden. Wat wel niet geheel correct is is dat je maar 30 Mbps upload hebt in plaats van de 40 want ik persoonlijk haal altijd rond de 38 Mbps upload. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcL
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

Hoe kan je de upload snelheid verhogen?

Waarom houd telenet de upload snelheid zo laag in vergelijking met de download snelheid?

Als ik soms filmpjes zie op internet van speedtests in andere landen, dan zie ik vaak dat die hun upload en download snelheden bijna hetzelfde zijn.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan je de upload snelheid verhogen?

@MarcL  

Heel toevallig zag ik dit ook van de week in een YouTube filmpje. Mijn vermoeden is dat ze eerst de analoge kabel geheel gaan opschorten zodat er meer bandbreedte vrij komt om op die manier meer up en misschien ook meer download kan gaan geven. Telenet zal er denk ik niet mee stoppen om de snelheden te verhogen. 

 

Persoonlijk is de upload voor mij wel goed maar kan me voorstellen dat mensen die dit wel echt nodig hebben toch graag wat meer verwachten. Wie weet wat de toekomst brengt want dat weten wij ook niet wat de toekomst gaat brengen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.