Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Nickynickja
Freshman Weetjesweter
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Hoeveel Gbps hebben de poorten van mijn wifi-Pods?

hey hey iedereen 

Ik graag weten welk van de 2 utp poorten op de wifi pod de 2,5gbit poort is en welke de 1gbits. Ik dacht dat de 2.5 poort deze met het wereldbolletje is ?

Dankjulie. Alsook bekijken julie ook eens mijn onderwerp over het onstabiel internet via utp kabel

thanks thanks thanks samen zijn we sterker !

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: poort wifi pods

0 Likes
5 reacties
FVDM
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Dat zijn toch 2 identieke UTP-poorten , zo kan je je toestellen ook rechtstreeks verbinden met de wifi-pods dankzij een UTP-kabel.

0 Likes
Ex-Netweter

0 Likes
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Volgens de documentatie van Telenet (onder technische details) zelf is er inderdaad 1 poort van 2,5 Gbps en 1 van 1Gbps. 

ik meen inderdaad ergens gelezen te hebben dat het wereldbolletje 2,5 is; maar kan dat niet meteen terugvinden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Gevonden! Alles over Telenet 360° Wifi > Digitale tv en andere slimme toesellen

"Welke UTP-poort van je wifi-pod je gebruikt, maakt geen verschil. Beiden kunnen onze maximale snelheid vandaag (1Gbps) aan. De ingang met het wereldbol-icoontje maakt je wifi-pod klaar voor de toekomst want die kan zelfs 2 Gbps aan!"

Al zou daar dan 2,5 Gbps moeten staan, dus consistent is de documentatie in ieder geval niet

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Aha, dus toch een 2,5 Gbps-poort: https://support.plume.com/hc/en-us/articles/1500009624081
Het is de linkse poort met het wereldbol-icoontje.

0 Likes