25.232
netweters
|
155.731
antwoorden
|
21.035
vragen
|
Beste,
Ik heb sinds 2 weken geleden last van hogere ping op Valorant op een enkele server, Ik heb Riot games support gestuurd en die zeiden dat het probleem bij de routing van Telenet naar hun server ligt, dus heb ik naar Telenet gestuurd en die zeiden dat mijn wifi booster niet compatibel is met mijn modem, dus heb ik vervolgens nieuwe wifi booster besteld en daarna zeiden ze dat mijn modem wel compatibel is met de oude wifi booster maar dat de nieuwe wifi booster niet compatibel is met de oude dus ben ik gestopt met de oude te gebruiken en enkel de nieuwe (Mijn pc is aangesloten via ethernet rechtstreeks in onze modem dus ik vond dit al een heel apart antwoord maar ik dacht, het is Telenet, Telenet heeft zo vaak problemen dus het zou mij niet verbazen) maar helaas na al hun suggesties zeiden ze dat ze van niets weten en dat ik naar hier moest komen voor hulp, enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Mijn ping is 50 op hun London server die het dichtste bij mij is en een maand geleden was deze maar 19-20
Beste,
Dit werkt perfect (Ongeveer 30 ms) maar ik speel namelijk met mensen uit het verenigd koninkrijk en als ik naar een server zou veranderen dan zouden zij dat ook moeten doen en dat werkt in ons nadeel, zeker omdat wij in de top 100 in Europa zitten, deze 20 ms maakt een HEEL groot verschil.
probeer eens een vpn, bijvoorbeeld de gratis https://one.one.one.one misschien heeft deze betere connectie
Ik heb deze vpn geprobeert en hierdoor is mijn ping naar 95ms gegaan
Ik heb ook op een andere pc geprobeert en dit hielp ook niet dus het ligt niet aan mijn pc