24815
netweters
|
152887
antwoorden
|
20752
vragen
|
Hier op ons verlof maken we gebruik van een Telenet homespot, uiteraard met onze eigen Telenet login. Ik weet dat het volume dat we verbruiken dan bij ons eigen maandelijks verbruik bijkomt.
Ik meen mij echter te herinneren dat je vroeger vanaf 2 gb verbruik per maand via Homespot als grootverbruiker beschouwd werd. Nu vind ik hier geen informatie meer over terug, dus volgt dit gewoon de regels van je gebruik thuis? Wat is momenteel de limiet om niet als grootverbruiker te worden gezien?
We zitten hier nog wel een weekje en waarschijnlijk bereiken we ergens morgen die kaap van 2 gb al 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan ook geen limiet terugvinden. Ik heb de voorwaarden bekeken en daarin staat enkel dat het verbruik meegerekend wordt bij het totale verbruik.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Je eigen verbruik via Wi-Free telt mee in je Telemeter. Het verbruik van andere Telenet-klanten op het Wi-Free-netwerk bij je thuis telt niet mee in je Telemeter.
Zou het kunnen dat ze die limiet verwijderd hebben?
Ik heb het even nagevraagd op Facebook. Ben benieuwd...
TN heeft zelf nog niet gereageerd op FB, maar er is een gebruiker die beweert dat er voor Wi-Free (Hotspot, Homespot) geen maandelijkse limiet meer is (buiten die van je totale verbruik).
@sb schreef:TN heeft zelf nog niet gereageerd op FB, maar er is een gebruiker die beweert dat er voor Wi-Free (Hotspot, Homespot) geen maandelijkse limiet meer is (buiten die van je totale verbruik).
Dat klopt. Je kan het ook zien in de telemeter (zie foto)
Je verbruik gaat gewoon af van je maandelijkse limiet.
Een medewerker van TN heeft intussen op FB gereageerd en (nogmaals) bevestigd dat die limiet inderdaad gewoon verdwenen is en dat het Wi-Free verkeer gewoon bij je maandelijkse verbruik wordt meegeteld.
Bedankt allebei, had het een beetje uit het oog verloren om eerder te antwoorden.