24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik probeer in te loggen op telenetwifree maar elke keer als ik op inloggen klik zegt hij "Verificatiefout opgetreden".
Kan iemand mij helpen?
Probeer uw instellingen eens aan te passen zoals aangegeven in volgende link,
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Hou er wel rekening mee dat je niet op wifree kan aanmelden als je binnen bereik van je privé netwerk bent.
Groeten
Heb ook sinds geruime tijd problemen met TelenetWifree.. vroeger werkte dit perfect.
Nu is het abo Klik 30. Door de infrastructuur is het een fixed ip en dus modem only setup. Hierin bestaat de mogelijkheid niet om zelf internet te delen. Zou het kunnen dat het hierdoor niet meer lukt. Mij is verteld dat business abonnementen altijd gebruik kunnen maken van TelenetWifree...
In het verleden had ik een modem zonder wifi, kon het dus ook niet inschakelen en toch kon ik bellen met wifree.
Ik weet niet wat jij kan instellen maar wifree zou elders toch beschikbaar moeten zijn.
Stel het eens in volgens de link in een voorgaande post.
hopelijk lukt het.
Groeten