24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hallo,
De laatste paar weken valt het internet regelmatig weg omdat de modem telkens heropstart door een nog onbekende reden. Soms wel tot driemaal in een periode van één uur.
Het type modem is een Wireless modem 3.0 (DOCSIS). Ons abonnement is Fibernet XL Shake: Internet & Digitale tv. Momenteel worden we als grootverbruiker erkend maar ik denk niet dat dit het probleem is aangezien dit vrij recent is en de uitschakelingen van de modem al wat langer voorkomen.
Dank u.
Mvg,
Jeroen
ik heb mijn eigen router vervangen door een TP-Link Archer C9 en blijf die onderbrekingen hebben.
Morgen maar eens naar Telenet bellen en hopen dat modem wordt vervangen.
@Ex-Netweter Als je wilt kan je je modem ook altijd laten vervangen in een Telenet center (dat bespaart je misschien de energie om alles via telefoon uit te leggen en te wachten op een technieker. 🙂 )
@Arthur2 Heb in de week gebeld en zonder veel discussie werd er een afspraak gemaakt. Maandag wordt de modem vervangen.
Nu sinds 4 dagen een nieuwe modem en geen onderbrekingen mee.
Probleem is volledig van de baan!
@Ex-Netweter schreef:@Arthur2 Heb in de week gebeld en zonder veel discussie werd er een afspraak gemaakt. Maandag wordt de modem vervangen.
Hier is modem incl voeding al eens vervangen maar probleem is terug na 4 maand.
Ook coax kabeltjes zijn vervangen.
Versterker kapot of terug de modem? Of meer aan de hand?
@Ex-Netweter schreef:Al langere tijd is dit bij mij het geval zowel draadloos als met kabel.
Bij het surfen plotseling niets meer, even wachten en oeps weer verbonden.
Andere keren heeft even wachten geen zin en moet ik terug opstarten.
Héééél vervelend!!
en vervangen die je modem zo? zonder uitleg/vragen? ik ben langsgeweest en mij hebben ze naar de klantendienst gestuurd om telefonisch een oplossing te zoeken. ik heb nog zwarte modem
Wireless modem 3.0 (DOCSIS)